ČISTOĆA JE POLA POSLA

Zagreb preplavile 'dobre reklame' na koševima za smeće

05.04.2016 u 16:00

  • +2

Koševi za smeće

Izvor: Pixsell / Autor: Sanjin Strukic/PIXSELL

Bionic
Reading

Niz zamjena dotrajalih koševa za smeće nastavljen je jučer na zagrebačkom Glavnom kolodvoru. Riječ je o nastavku zamjene sedamsto koševa za smeće koje je krajem 2012. i početkom 2013. postavila tvrtka Dobra reklama, a za čije je pražnjenje zadužena gradska Čistoća. Riječ je o tvrtki u vlasništvu poduzetnika Igora Maksimilijanovića kojem je Grad ovim poslom omogućio reklamiranje na gradskim površinama narednih 15 godina jer njegove kante imaju reklamne panoe na sebi

Nekvalitetni i mahom uništeni koševi za smeće zamijenjeni su glomaznim kantama fiksiranim za tlo koje ne možete promašiti jer su u užem središtu grada na svakom koraku.

Kao što je tportal u proljeće 2013. pisao, gradonačelnik Zagreba Milan Bandić potpisao je Ugovor o darovanju s Dobrom reklamom prema kojem je ona Gradu poklonila 700 koševa za smeće, a zauzvrat dobila mogućnost da se u narednih 15 godina na njima može oglašavati.

Posao u vrijednosti od nešto manje od milijun kuna, da ne bi morao ići na javni natječaj, dobila je tvrtka Dobra reklama, tada u suvlasništvu Igora Maksimilijanovića i Gojka Šečkovića, koji je u međuvremenu izašao iz nje.

Maksimilijanović je široj javnosti poznat kao građevinski poduzetnik koji je s bratom bivšeg premijera Zorana Milanovića Krešimirom Milanovićem vodio tvrtku Modestus, a poznat je i iz priče oko prostora u Frankopanskoj 9, u kojoj je sudjelovao i gradski pročelnik Vidoje Bulum, o čemu je tportal također pisao.

Osim što imaju veće površine za oglašavanje, nove su kante i različitih boja od uobičajenih zelenih i sivih; može ih se vidjeti u žutoj boji, jer je nju zatražio trgovački lanac koji se na njima oglašava.

Otkad je započela s poslom oglašavanja na kantama, tvrtka Dobra reklama još nijednu godinu nije završila s dobiti, a prošle je godine zabilježila minus od 268 tisuća kuna.

I dok je s jedne strane Gradska skupština Grada zagreba na Bandićev prijedlog još 2014. usvojila zabranu reklamiranja na krovovima i pročeljima zgrada na dvama gradskim trgovima, Jelačićevu i Trgu Petra Preradovića, središte grada sada će biti prekriveno reklamama na tlu.

Volim Zagreb kad je čist - glasi poruka s jedne od kanta koja nema svoju reklamu. Dobru reklamu.