Zagrebački rotor se konačno, nakon nekoliko odgoda, najvjerojatnije zatvara 16. prosinca jer su privremene ceste gotove. Prilikom zatvaranja bit će potrebna suradnja i s policijom i s Hrvatskim cestama
'Prisiljeni smo maknuti rotor, držali smo ga najdulje što smo mogli. Ali moramo nastaviti s radovima, rokove moramo poštivati. Rotor bi se trebao pustiti u promet u siječnju 2020.', kazao je voditelj projekta rekonstrukcije zagrebačkog rotora Goran Radić za 24sata.hr.
Voditelj projekta Radić kazao je da su za sada završili s izmještanjem instalacija iz samog centra rotora i radovima na izgradnji privremenih prometnica. 'Te privremene prometnice izgledat će kao malo veći kružni tok, a napravljen je dio prometnice uz Savski nasip. Jedan dio je konačnica riječke ceste, koja će se sad isto koristiti kao obilazni promet iz rotora, drugi dio ide uz sam Zrinjevac, a tamo idu četiri trake. Bit će to kao malo veći kružni tok, u svakom smjeru po dvije trake, a iz tog prometa bit će isključeni kamioni i teška vozila, i to bi trebalo funkcionirati uz poštivanje ograničenja brzine od 40 km/h', objasnio je Radić.
Kazao je da moraju zatvoriti rotor u sljedeća dva tjedna.
'Moramo ga ukloniti da možemo nastaviti s radovima. I zato nam je kritična ta aktivnost, izgradnja dva tunela od 280 metara. Te dijafragme treba napraviti, iskopati zaštitne građevne jame i krenuti u samu izgradnju', pojasnio je Radić.
Na kraju je građane zamolio za strpljenje.