Svaki drugi odrasli građanin Srbije ima prekomjernu tjelesnu težinu, a izrazito pretilo ih je 25 posto, dok su procjene da bi se za dvije godine s pretilošću moglo suočiti 44 posto muškaraca i 31 posto žena, podaci su iz kampanje 'Teži ravnoteži'
Kampanju vodi srbijansko ministarstvo zdravstva, a podupiru je tvrtke-članice udruge za prehrambenu industriju Gospodarske komore Srbije (PKS), koje su se obvezale slijediti preporuke Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) o ograničenju sadržaja šećera, soli, zasićenih masti i transmasnih kiselina u svojim proizvodima na srbijanskom tržištu.
Kampanja je pokrenuta s ciljem da se preduhitri pretilost djece i odraslih.
Sva poduzeća na srbijanskom tržištu prehrambene industrije obvezna su od srpnja na svojim proizvodima istaknuti nutritivne i zdravstvene izjave, utemeljene na znanstvenim činjenicama.
Kako je istaknuto danas na jednoj od edukativnih radionica, koje su dio kampanje resornog ministarstva, pravilnik o deklariranju proizvoda obvezuje proizvođača na nutritivni popis kojim će deklarirati razinu šećera, soli, masnoća, ugljikovih hidrata i postotke svih ostalih sastojaka koje čine taj proizvod.