Moći će se kupiti karta za više ljudi i za više zona s jednog mobitela, a kontrolor će moći vidjeti i je li putnik kupio kartu u vozilu u kojem se vozi, javlja Večernji list
Bez obzira na nezadovoljstvo građana, ZET nastavlja uvoditi novosti kako bi što učinkovitije naplatio prijevozne karte. Nakon što su prije pola godine drastično povećali cijene karata i broj kontrolora, a s nekoliko pokrenutih inicijativa građani se pokušali oduprijeti Holdingovu pokušaju prebijanja dugova preko njihovih leđa, ZET je promijenio način korištenja SMS sustava, javlja Večernji list
Tehnički iskorak
'Ostat će mogućnost kupnje karte, a moći će se kupiti karta za više ljudi i za više zona, ali o detaljima doznat ćete uskoro. Sada će biti moguće vidjeti u kojem je vozilu kupljena karta', objašnjava Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a, koji je na naše pitanje hoće li možda doći do odgođenog primitka kupljene karte putem SMS-a sa smiješkom odgovorio kako će novi sustav biti mnogo pametniji od toga. Novi princip kupnje karte uveden je zbog prakse dijeljenja karte kupljene putem mobitela, kao što je slučaj s posljednjom akcijom putem Facebook grupe 'ZET besplatna karta'.
'Upoznati smo s tom praksom, ali ovim će biti onemogućena', komentirao je Jurić. Iako iz ZET-a nisu željeli konkretno odgovoriti koje su to sve metode kojima će doskočiti švercanju u vozilima, neslužbeno se ipak doznaje dio planova.
'Primjerice, mobiteli i uređaj u tramvaju bit će povezani i tako će kontrolor moći vidjeti je li ta karta doista kupljena u tom vozilu i je li ju kupila ta osoba', objašnjava nam naš sugovornik.
Na koji će se to način točno osigurati, iz ZET-a pak odgovaraju kako će se napraviti određeni tehnički iskorak.
Bez dodatnih ulaganja
Hoće li taj novi sustav naplate i kontrole karata zahtijevati dodatna ulaganja ZET-a, iz te megatvrtke poručuju da – neće.
ZET-ov sustav kupnje SMS-om proradio je 2007. godine u mandatu tadašnjeg direktora Ivana Tolića, no nikada nije objavljeno koliko je točno potrošeno.
'Prema mojim informacijama, ZET je to koštalo 10-ak milijuna kuna', rekao je Dušan Viro, glasnogovornik Holdinga, početkom ove godine, dok su iz ZET-a poručili kako ih sam sustav nije koštao puno jer su se koristili softverom Zagrebparkinga.