Po prvi put će međunarodni tisak imati pristup cijeloj konfiguraciji staze 'Langhe'. Prava ekskluziva leži u činjenici da cijela ruta od preko 20 km nikad nije bila dostupna vanjskim vozačima koji nisu članovi razvojnog tima Alfa Romea
Nekoliko dana prije dinamičke premijere Alfa Romea Juniora novog kompaktnog sportskog automobila marke na poligonu Balocco (provincija Vercelli u Italiji), inženjerski razvojni tim Alfa Romea finalizirao je dinamičan razvoj projekta. Testovi su pokazali snagu elektromotora od 280 KS, u skladu s modelima Giulia, Stelvio i Tonale Veloce.
Da podsjetimo, Alfa Romeo je predstavio svoj potpuno novi model Junior, koji se trebao inicijalno zvati Milano, početkom travnja ove godine. Novi je model dostupan u hibridnoj i električnoj izvedbi, bez razlike u estetici i opremi. Dostupan u konfiguraciji 'Ibrida', prvi u segmentu koji također nudi Q4 varijantu s pogonom na sva četiri kotača s automatiziranim upravljanjem osovinom pogona na stražnjim kotačima, i kao 'Elettrica', u dvije varijante snage sa 156 KS i dometom do 410 km, kao i sportskiji Veloce od 240 KS (ovo je snaga koju je Alfa Romeo najavio na premijeri modela, ali je ona sada pojačana).
Rezerviran za međunarodne stručne novine i prije faze homologacije, Alfa Romeo Junior bit će na raspolaganju u svojoj 100 posto električnoj verziji od 280 KS (207 kW) i 345 Nm okretnog momenta, na istim stazama na kojima je talijanski tim inženjera Alfa Romea potvrdio ciljeve dinamičkog dizajna.
Novi električni motor imati će svoju premijeru u najsportskijoj verziji Alfa Romea Juniora u ponudi u ovoj konfiguraciji.
Jedinstveni kompaktni automobil s čistim, prepoznatljivim Alfa Romeo sportskim duhom
Razvoj u dizajnu također je bio usmjeren na maksimiziranje performansi, upravljanja cestom i čistog užitka u vožnji, pa Alfa Romeo navodi sljedeće podatke.
Ad-hoc kalibracija kako bi upravljanje bilo najizravnije u segmentu (14.6) i iznimno precizno, kako bi se poboljšala njegova iznimna kvaliteta držanja ceste; sportski ovjes spušten je za 25 mm; prednje i stražnje šipke za zaštitu od prevrtanja su posebno sportske kako bi jamčile brzu vožnju zavojima uz visoku razinu prianjanja; kočioni sustav ima prednje diskove promjera od preko 380 mm s četveroklipnim monoblok čeljustima; Torsen diferencijal nudi najbolju moguću trakciju u svim uvjetima. Gume visokih performansi od 20 cola također su specifične za električna vozila i nude visoke razine prianjanja.
Osim toga, ciljevi su kao i uvijek za svaki Alfa Romeo: najbolja upravljivost i dinamika vožnje u klasi. Stoga je za ovaj projekt pozvan isti tim inženjera koji je stvorio jedinstvene projekte kao što su Alfa Romeo modeli 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA i trenutni razvoj 33 Stradale.
Staza 'Langhe' dužine 20 km, dostupna po prvi put
Događaj bi se trebao održati na poligonu Balocco Proving Ground, gdje će vozači stručnjaci za industriju testirati verziju s najboljim specifikacijama u liniji Junior kao dio faze prije tipske homologacije.
Po prvi put će međunarodni tisak imati pristup cijeloj konfiguraciji staze 'Langhe'. Prava ekskluziva leži u činjenici da cijela ruta od preko 20 km nikad nije bila dostupna vanjskim vozačima koji nisu članovi razvojnog tima Alfa Romea. Svi cestovni automobili Alfa Romeo iz posljednjih nekoliko desetljeća bili su podvrgnuti razvojnom testiranju na istoj stazi, točno na istom mjestu gdje će Alfa Romeo Junior biti na testnim stolovima. Isto tako, povijesni, nezaboravni tim 'Alfa Corse' također je upravo ovdje testirao i fino podešavao trkaće automobile koji su se natjecali u međunarodnim automobilističkim utrkama (F1 – DTM – Super Turismo).