Premijera 10. travnja

Alfa Romeo Milano na stazi Balocco: Posljednja dinamička testiranja njihovog prvog električnog modela

25.01.2024 u 11:39

Bionic
Reading

Razvoj modela Milano u završnoj je fazi odobravanja pod stručnim vodstvom tima inženjera koji su kreirali jedinstvene projekte kao što su 4C, 8C, Giulia i Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA i trenutačni tekući razvoj 33 Stradale

Mnogi zaljubljenici u kultnu talijansku marku sportskih automobila, Alfa Romeo, s nestrpljenjem čekaju svjetsku premijeru potpuno novog modela pod nazivom Milano. No istovremeno, mnogobrojni fanovi sa zebnjom iščekuju i kako će se ovaj prvi potpuno električni Alfa Romeo uklopiti u njihovu percepciju jedne od ikona među automobilima dvadesetog stoljeća.

Bilo kako bilo, razvojni testovi na Alfa Romeo Milano napreduju na testnoj lokaciji Balocco, nadolazećem sportskom automobilu koji je planirao i dizajnirao majstorski Alfa Romeo Centro Stile. Prema priloženim slikama vidljivo je da je novi Milano još uvijek u maskirnim bojama, a čak je i unutrašnjost kabine prilično zamaskirana.

Talijanski je proizvođač najavio i kako će potpuno novi Milano biti predstavljen svijetu na događaju 10. travnja u samom Milanu, koji će se prenositi uživo.

Alfa Romeo Milano Izvor: Promo fotografije / Autor: Alfa Romeo

Pod stručnim vodstvom tima talijanskih inženjera koji su odigrali glavnu ulogu u izvanrednim projektima kultne marke (kao što su 4C, 8C, Giulia i Stelvio Q i Giulia GTA), Milano – automobil s kojim Alfa Romeo ima debi u svijetu potpuno električnih vozila – i njegov razvoj se usavršava. Razvojne strategije koordinira talijanski tim inženjera Alfa Romea na njihovom testnom poligonu Balocco, gdje testni vozači nalaze idealne uvjete da na stazi testiraju zahtjeve i ciljeve koje su postavili njihovi dinamički inženjeri, koji su odgovorni za ocjenu projekta.

Ispitivanje dinamičkih karakteristika Milana

Pod vodstvom stručnjaka Domenica Bagnasca, odgovornog za provjeru dinamičke suštine vozila, Milano se podešava prema izvanrednim ciljevima, kao i uvijek za svaki Alfa Romeo. Karijera Domenica Bagnasca uključuje razvoj nekoliko sportskih automobila Alfa Romeo koji su postali dio kolektivnog pamćenja, kao manifest užitka u vožnji i sportskog duha marke: nezaboravni 8C, brutalni 4C, legendarna Giulia GTA i mnogi drugi.

Tim je usmjeren na izvanrednu dinamiku, uz ciljane i specifične intervencije na ovjesu. Cilj ostaje nepogrešiva dinamika vožnje, temeljena na izravnoj i izuzetno preciznoj geometriji upravljanja, kako bi se zajamčio brz prolazak kroz zavoje uz visoku razinu prianjanja.

Na čelu projekta je Stefano Cereda, veliko ime u projektima Alfa Romea. Na čelu razvoja dizelskih motora Giulia i Stelvio, Cereda je debitirao u Alfa Romeu s projektom Giorgio, zapamćen po povjerljivosti koja se zahtijevala od njihovih izvanrednih inženjera dok su stvarali najveličanstveniji razvojni projekt u posljednjim desetljećima. Prije nego što je preuzeo upravljanje projektom Milano, Stefano je dao zeleno svjetlo za razvoj modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 motora od 280 KS.

Tehnički razvoj modela Milano vodi Luigi Domenichelli, stručni talijanski inženjer zadužen za integraciju i provjeru svih podsustava vozila u pogledu performansi, izdržljivosti i udobnosti. Ambiciozni ciljevi dizajna usmjereni su na oboje, jamčenje prepoznatljivog upravljanja cestom Alfa Romea i vodeće ergonomije u klasi, temeljene na izvrsnom i sofisticiranom sučelju čovjek-stroj.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'