'Salone Auto e Moto d'Epoca'

Alfa Romeo 33 Stradale ima svoj debi na izložbi starinskih automobila u Bologni

20.10.2023 u 16:16

Bionic
Reading

Prekrasni, gotovo unikatni 33 Stradale predvodi program odjela Heritage 'Alfa Romeo Classiche'. Svaki od 33 automobila jedinstveno je umjetničko djelo, koje kao takvo treba potvrditi pravim rodnim listom: Potvrdom o autentičnosti

40. izdanje 'Auto e Moto d'Epoca' u Bologni jedan je od najvećih događaja u Europi za ljubitelje starinskih automobila i motocikala. Ovo je prva prilika tvrtke Alfa Romeo da 26. listopada predstavi Alfa Romeo 33 Stradale na izložbi automobila kao počasni pokrovitelj programa baštine 'Alfa Romeo Classiche', niza usluga s jasnim ciljem zaštite i promicanja povijesti kultne talijanske marke.

S ograničenom serijom od 33 jedinstvena automobila, jednokratna umjetnička djela. Zajamčeno svojim 'Certifikatom autentičnosti' (tal. Certificato di Autenticità).

Inspiriran izravno Tipom 33, zvijezdom globalnog motorsporta, 33 Stradale iz 1967. mnogi vjeruju da je jedan od najljepših automobila ikada. Novi 33 Stradale je skrupulozan i pun poštovanja moderan pogled na stilske značajke svog prethodnika i zauzima središnje mjesto u manifestu Alfa Romea da predvidi neke od budućih linija marke. S serijom od samo 33 automobila, svi su već razgrabljeni, ručno je izrađen u suradnji s Carrozzeria Touring Superleggera, proizvođačem karoserija s vrhunskim standardima izrađenim po mjeri koji jamče opsesivnu pažnju posvećenu detaljima.

Svako od 33 vozila dizajnirano je da bude jedinstveno, jednokratno umjetničko djelo, zahvaljujući neviđenoj razini prilagodbe. 'Bottega' tim profesionalaca Alfa Romea stvoren je kako bi jamčio jedinstvenost svake jedinice i uključio je svoje kupce u projekt od samog početka kako bi stvorili vlastito vozilo s vlastitim jedinstvenim značajkama, pa čak i s mogućnošću da 'potpišete' broj šasije.

Alfa Romeo 33 Stradale: Interijer i eksterijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Alfa Romeo

Kako bi se službeno potvrdila njihova jedinstvenost, svaki 33 Stradale će imati potvrdu o autentičnosti, dodatni dokaz njegove apsolutne originalnosti i ekskluzivnosti koju jamči proizvođač. Usluga od koje svi vlasnici povijesnih automobila Alfa Romeo mogu imati koristi kako bi poboljšali svoje vozilo.

Program baštine

Program baštine 'Alfa Romeo Classiche' sadrži niz usluga s jasnim ciljem zaštite i promicanja povijesti kultne talijanske marke. Najviši menadžment brenda osobno je uključen u sve aktivnosti koje su uključene u cijeli niz namjenskih usluga. Doista, odborom za certifikaciju predsjedaju glavni izvršni direktor Alfa Romea i voditelj Odjela za baštinu, uz potporu Muzeja Alfa Romea, koji čuva proizvodne zapise i svu tehničku dokumentaciju koju je odbor koristio za analizu detalja vozila pod ispitivanje.

Program Alfa Romeo Classiche Heritage sastoji se od potvrde o podrijetlu – dostupne za vozila Alfa Romeo od 2016. – zajedno s potvrdom o autentičnosti i uslugom restauracije.

Potvrda o podrijetlu

Alfa Romeo nudi mogućnost otkrivanja povijesti svakog vozila putem broja šasije. Usluga uključuje detaljnu provjeru dokumentacije korištenjem proizvodne evidencije marke i izdavanje certifikata, koji jamči godinu proizvodnje i originalnu konfiguraciju automobila: specifikacije modela, serijski broj motora, originalne unutarnje i vanjske detalje.

'Potvrda o autentičnosti'

Nakon pomne analize, povijesno vozilo se ispituje i nakon što se proizvodni detalji i tehničke specifikacije verificiraju u korporativnim arhivama, Alfa Romeo uz podršku odjela za baštinu potvrđuje autentičnost starodobnog automobila. Kako bi dobio ovu certifikaciju, svaki automobil prolazi kroz rigoroznu inspekciju i proces ocjenjivanja, koji provodi tim stručnjaka koji pažljivo provjerava njegovu autentičnost i komponente te funkcioniranje glavnih mehaničkih dijelova. Vozilo se pregledava u radionicama Mirafiori Officine Classiche, po želji kod kupca ili u centrima Stellantis &You u Rimu i Palermu.

'Usluga restauracije'

Isti tim koji se brine za vintage kolekciju Alfa Romea također je dostupan privatnim kupcima, s uslugama koje sežu od jednostavnog održavanja do sveobuhvatne restauracije: od dijagnoze i vanjske restauracije do popravaka pojedinačnih mehaničkih i estetskih komponenti, sve do do konačnog testiranja.

Kako biste saznali više o svim uslugama Alfa Romeo Classiche, posjetite web stranicu Heritage.

Sajam automobila u Bologni prilika je za Alfa Romeo da proslavi velike obljetnice

Šezdeset godina Alfa Romeo Giulia Sprint GT (1963.)

Predstavljena 9. rujna 1963., Alfa Romeo Giulia Sport GT sada ima 60 godina i ističe se po tome što je prvo vozilo proizvedeno – i 'predstavljeno' – u potpuno novoj tvornici u Areseu (Italija), izgrađenoj da zamijeni izvornu tvornicu u milanskom Portellu Iste godine stvorena je tvrtka Autodelta, koja je postala novi Odjel za utrke Alfa Romea, označavajući službeni povratak marke Biscione na natjecanja.

Giulia Sprint GT zamijenila je Giuliettu i predstavljena je kao coupé koji je dizajnirao Bertone (zapravo ju je kreirao Giugiaro, mladi zaposlenik torinskog proizvođača karoserija). Bio je opremljen Giulijinim 1.6 motorom (1570 cm³) s dvostrukom bregastom osovinom od lake legure, a zatim sa 1.3 (1290 cm³, 'GT 1300 Junior'), slijedi motor 1750 (1779 cm³, '1750 GT Veloce') i na kraju 2-litreni (1962 cm³, '2000 GT Veloce').

  • +60
Alfa Romeo 33 Stradale Izvor: Promo fotografije / Autor: Alfa Romeo

Četverosjed čiste, kompaktne linije imao je okrugla prednja svjetla s agresivnim obrvama i, štoviše, tipičnu 'prednju usnu' poklopca motora, dizajnerski element koji je nestao kako je model razvijao svoj dizajn. Giulia GT opravdala je očekivanja sportskije klijentele: kao u svim vozilima Alfa Romeo, performanse su bile vrhunske kvalitete uz izvrsno upravljanje vozačem i držanje ceste.

Model izložen u Bologni je 'GT 1300 Junior' iz 1967. godine, koji je dobio potvrdu o autentičnosti nakon pomnog pregleda od strane stručnjaka FCA Heritage.

30 godina Alfa Romea 155 V6 Ti 'DTM' (1993.)

Alfa Romeo 155 V6 Ti 'DTM' je ušao u naizgled beskrajno sportsko natjecanje između Italije i Njemačke, koje je započelo polufinalom Svjetskog nogometnog prvenstva u Meksiku 1970. godine. Zbog toga je prije točno 30 godina Alfa Romeo postao jedina nenjemačka marka koja je osvojila DTM prvenstvo.

Godine 1993. Alfa Corse, sportski odjel Alfa Romeo Casa del Biscione, intenzivirao je svoje napore u kategoriji Turismo uvođenjem različitih evolucijskih modela Alfe 155: jedan vrlo 'pretjeran' za njemačko prvenstvo, drugi usklađen s manje permisivnim pravilima nove, međunarodne kategorije 'D2'. 155 V6 TI razvijen za DTM (Deutsche Tourenwagen Meisterschaft) zadržao je pogon na četiri kotača kao i 1992. 155 GTA (SuperTurismo Italiano). Međutim, mehanički raspored proizveden je unutar ograničenja postavljenih pravilima njemačkog prvenstva: motor – poznati 24-ventilski 2,5-litreni V6-60° (2498 cm³) – bio je uzdužno ugrađen kao protuteža, s nekim od komponente karoserije izrađene od karbonskih vlakana. Aerodinamika je bila 'slobodna' ispod zamišljene obodne linije koja povezuje glavčine kotača, stražnje krilo je bilo regulirano, a težina ceste iznosila je 1100 kg.

Godine 1993. V6 je imao snagu od 400 do 420 KS pri 11.500 okr./min., s motorom i elektronikom vozila nije se pretjerivalo, a mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa postao je sekvencijalni na polovici sezone.

Tijekom utrke, iskusna konkurencija je pobijeđena u 12 od 20 predviđenih utrka, zahvaljujući nepobjedivom paru Alessandra Nanninija i Nicole Larinija, koji su osvojili prvenstvo, ne zaboravljajući doprinos briljantnih plasmana Francie i Dannera.

10 godina Alfa Romea 4C (2013.-2023.)

Od lansiranja 2013. godine, Alfa Romeo 4C osvojio je srca ljubitelja sportskih automobila diljem svijeta. Kako bi proslavio svoju 10. obljetnicu, Odjel za baštinu dizajnirao je jedinstveni primjerak ovog mehaničkog dragulja: 'Alfa Romeo 4C Designer's Cut'. Prilagođen od strane Alessandra Maccolinija iz Alfa Romeo Centro Stile (koji je također dizajnirao model), ovaj automobil odaje počast autentičnom talijanskom stilu i užitku u vožnji koje je utjelovio originalni 4C, kojeg je isti dizajner nazvao '4C Unica'.

Projekt 4C Designer's Cut dio je programa Heritage "Reloaded by Creators' i angažirao je zajednicu Alfa Romea, pozivajući entuzijaste da biraju između estetskih prijedloga koje je izradio Maccolini, putem komunikacijskih kanala marke.

Jednokratni 4C Designer's Cut bit će dostupan za prodaju, omogućujući strastvenim kolekcionarima kupnju važnog komada u povijesti ovog kultnog modela, koji je do danas ostao 'instant klasik' na tržištu.