Alpine Future Tour

Alpine najavio raspon od 7 modela do 2030.: Svi detalji ambicioznog plana

27.06.2023 u 14:55

Bionic
Reading

Strateški plan 'Renaulution' otvara ambiciozne planove za francusku marku sportskih automobila. Izvršni direktori Alpine Luca de Meo i Laurent Rossi predstavili su detalje plana tijekom posjeta novinarima i investitorima prostorijama Alpine F1 tima u Enstoneu (UK)

Alpine, sportski orjentirana marka Renault grupe, potvrđuje svoje ciljeve rasta i međunarodnog razvoja: više od osam milijardi eura prodaje 2030. i rentabilnost 2026. Marka će razviti vlastitu APP platformu visokih performansi (Alpine Performance Platform) za svoje buduće potpuno električne sportske automobile i s ciljem ugljične neutralnosti do 2030. nadalje.

Očekuje se da će se 2030. raspon modela sastojati od sedam vozila, uključujući roadster i potpuno novi A310, oba na APP platformi. Alpine će također nastaviti širiti svoju predanost u vrhunskim klasama motorsporta, uključujući utrke na duge staze sa svojim hiperautomobilom od 2024. U Formuli 1, Alpine je stekla nove partnere u Otro Capitalu, RedBird Capital Partners i Maximum Effort Investments za pokretanje razvoj tima.

Strateški plan 'Renaulution', koji je izradio Luca de Meo, izvršni direktor Grupe Renault, otvara ambiciozne planove za francusku marku sportskih automobila. Izvršni direktori Alpine Luca de Meo i Laurent Rossi predstavili su detalje plana tijekom posjeta novinarima i investitorima prostorijama Alpine F1 tima u Enstoneu, u Velikoj Britaniji.

Nakon ponovnog lansiranja A110 2017. i restrukturiranja u zasebnu poslovnu jedinicu 2021., Alpine se priprema za novu fazu rasta. Lansiranje novih potpuno električnih modela od 2024. omogućit će marki da poveća svoje prihode do točke u kojoj može podići nultu od 2026. godine. Faza globalnog širenja tada će započeti 2027. s ponudom prilagođenom novim tržištima, uključujući Sjedinjene Države. To će pomoći u poboljšanju financijskog učinka i vrijednosti marke Alpine.

Alpine ima za cilj:

  • Prosječan godišnji rast prodaje od 40 posto
  • Rentabilnost i dvije milijarde eura prodaje u 2026.
  • Operativna marža od preko 10 posto i stabilan porast prodaje na više od 8 milijardi eura 2030. (uključujući 1 milijardu eura pod pretpostavkom lansiranja Alpine u Kini)
  • Ponuda potpuno električnih vozila do kraja 2026. i ugljično neutralna do 2030.

Od Renalucije (Renaulution) do Revolucije

'Alpine je brend za ljubitelje motorsporta i visoke tehnologije, čiji je fokus na izvrsnosti. Prije samo dvije godine Alpine je bila u slijepoj ulici bez jasnih izgleda. Od tada smo tvrtku pretvorili u potpunog proizvođača automobila koji spaja izvanredne vrijednosti: razvojni centar svjetske klase, jedinstveno proizvodno znanje i iskustvo i rastuću distribucijsku mrežu. Svojim ulaskom u Formulu 1, Alpine doseže nove visine, nudeći marki prestiž i prepoznatljivost povezanu s vrhuncem motorsporta,' kaže Luca de Meo.

U 2022. godini prodaja Alpine dosegla je novi rekord s porastom od 33 posto u usporedbi s 2021. godinom. Gotovo sedam godina nakon lansiranja na tržište, A110 je najprodavaniji sportski automobil u Francuskoj i jedan od pet najboljih na europskom tržištu sportskih automobila. U 2022. tri ograničena izdanja (A110 GT J. Rédélé, A110 Tour de Corse 75 i A110 R Fernando Alonso) rasprodana su u roku od 30 minuta. Cijeli zaostatak narudžbi za A110 trenutno ispunjava sljedećih sedam mjeseci prodaje. Očekuje se da će 2023. biti prodano više od 4200 jedinica.

Ukupan broj prodajnih mjesta Alpine udvostručio se na 140 u samo dvije godine (od 31. prosinca 2022.). U SAD-u, Alpine je uspostavio partnerstvo s investicijskom tvrtkom RedBird i autosalonom AutoNation. Osim toga, stručnjak za sportske automobile prvi se put popeo među 150 najvrjednijih marki u Francuskoj i sada vrijedi 550 milijuna eura.

Alpine u brojkama

Alpine trenutno ima 2000 zaposlenih. Osim toga, brend ima 140 prodajnih mjesta i pet razvojno-proizvodnih pogona.

  • U 2017. Manufacture Alpine Dieppe Jean Rédélé, Alpineovo povijesno mjesto s 343 zaposlenika, uložilo je ukupno 36 milijuna eura u ponovno lansiranje A110.
  • Les Ulis, razvojni centar Alpine Cars, zapošljava 350 stručnjaka za sportske automobile na površini od 9300 četvornih metara.
  • Dizajnerski tim od 45 članova radi za marku Alpine u Renault Technocentre Guyancourt.
  • U Viry-Châtillonu, na površini od 25.300 kvadratnih metara, tim od više od 500 stručnjaka stavlja svoje jedinstveno znanje o motorima u službu utrkivanja - uključujući kroz dizajn, sastavljanje i testiranje.
  • U tvornici Enstone, oko 900 zaposlenika razvija trkaće automobile Formule 1 Alpine F1 tima.
Alpine A290_β: interijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Alpine

Sedam novih modela do 2030.

Brand Alpine koji potječe iz utrka suočava se s brojnim izazovima, uključujući prelazak na električne pogonske sklopove na baterije. Tvrtka se može osloniti na sveobuhvatno znanje i iskustvo svojih razvojnih timova, koji su među svjetskim vodećima u utrkama.

Prvo, Alpine će koristiti svoju 'Garažu snova' koja uključuje sljedeće potpuno električne modele:

  • A290 u B segmentu temeljen na novom Renaultu 5 i Renaultu 4 iz 2024., čiji je izložbeni automobil predstavljen u svibnju
  • Crossover GT iz C segmenta, koji će se proizvoditi u Francuskoj od 2025. u Manufacture Alpine Dieppe Jean Rédélé
  • Potpuno novi A110, vodeći Alpine u smislu tradicije i znanja, od kraja 2026.

Prototip A110 E-ternité služio je kao demonstrator tehnologije za naglašavanje inovativne snage Alpine u razvoju vlastite platforme za vozila koja odgovaraju njezinoj sportskoj i agilnoj DNK. APP (Alpine Performance Platform) će iskoristiti unutarnje resurse tvrtke za postizanje ekonomije razmjera.

Vrlo fleksibilna APP omogućuje vam promjenu duljine i širine prema potrebi. Uz novi, isključivo električni A110, također će se koristiti za roadster temeljen na A110 i novi A310, sportski coupé s četvora sjedala.

Konačno, Alpine će lansirati dva nova vozila u segmentu D/E iz Dream Garagea.

Uz APP platformu, Alpine također razvija vlastite tehnologije za svoje ekskluzivne sportske modele, kao što su motor s izgaranjem na vodik ili ADM (Alpine Dynamic Module), središnji kontrolni sustav za povećanje agilnosti i performansi.

Laurent Rossi, izvršni direktor Alpine: 'Sveobuhvatna ponuda sportskih automobila učvrstit će naš tržišni udio na ključnim tržištima Europe i Japana. To će ubrzati naš međunarodni rast, posebno u SAD-u i Aziji, gdje će naši novi modeli biti dostupni od 2027. Naš cilj je razviti se od nišne ponude do potpuno razvijene globalne marke. Kombinirajući veći asortiman proizvoda s međunarodnim širenjem, ciljamo na operativnu maržu od preko 10 posto do 2030. godine. Ovo postavlja naš poslovni model na trajnu osnovu.'

Pokretanje transformacije Alpine s dobro poznatim partnerima

U suradnji s važnim partnerima, prije svega Grupom Renault, Alpine želi stvoriti ekosustav koji će pomoći u oblikovanju sportskog automobila sutrašnjice. APP platforma će imati koristi od SDV (Software-Defined Vehicle) stručnosti Amperea, budućeg električnog i softverskog igrača Grupe Renault. Mobilize Financial Services omogućit će Alpineu da privuče i zadrži klijente prilagođenim financijskim uslugama. Konačno, osim vlastitih prodajnih mjesta za inozemnu prodaju, tvrtka se može

osloniti i na prodajnu mrežu Grupe Renault. Ostali vanjski partneri podržat će Alpine, između ostalih, Google za razvoj usluga povezivanja i Verkor za opskrbu baterijama visokih performansi proizvedenih u Francuskoj.

Alpine A110 Pikes Peak
  • Alpine Future Tour
  • Alpine Future Tour
  • Alpine Future Tour
  • Alpine Future Tour
  • Alpine Future Tour
    +3
ALPINE FUTURE TOUR Izvor: Promo fotografije / Autor: Alpine

Kako bi otvorio nove izvore prihoda, Alpine će izoštriti imidž svoje robne marke kroz još jaču predanost motorsportu. Od 2024. marka sportskih automobila natjecat će se kao radnički tim u najvišoj kategoriji hiperautomobila u Svjetskom prvenstvu izdržljivosti. U Formuli 1, Alpine želi povećati prihod od licenci i prodaje. Alpine će surađivati ​​s novim investitorima kao što su Otro Capital, RedBird Capital Partners i Maximum Effort Investments kako bi proširila svoju sportsku poziciju na vrhuncu moto utrka. Korporacije ulažu 200 milijuna eura u Alpine Racing Ltd, tvrtku odgovornu za aktivnosti Formule 1 u Enstoneu (UK). To odgovara udjelu od 24 posto. Vrijednost Alpine Racing Ltd. naraste na oko 900 milijuna dolara.

Otro Capital i RedBird Capital Partners, zajedno sa mogućnostima brendiranja tvrtke Maximum Effort Investments (koju vodi holivudska zvijezda Ryan Reynolds), donose uspješno sportsko i medijsko iskustvo te operativnu stručnost u izgradnji brzorastućih poduzeća.