27 SATI RADA

Evo zašto promjena ulja na Bugatti Veyronu košta 134.000 kuna

19.07.2018 u 10:52

Bionic
Reading

Iako mnogi vozači to ne čine, većinu osnovnih zahvata na automobilu, poput promjene ulja i filtera, možemo napraviti i sami. Dok god automobil u pitanju nije Bugatti Veyron

Svojevremeno najbrži i najskuplji automobil na svijetu pravi je inženjerski dragulj, no istovremeno je, mora se priznati, užasno kompliciran.

Redovni godišnji servis za ovo čudo košta 21.000 američkih dolara, što uključuje zamjenu ulja i filtera. Sam proces traje 27 sati. Da, dobro ste pročitali.

Zašto toliko dugo? Zato što je potrebno rastaviti pola automobila da biste došli do filtra ulja.

Koliko je Veyron opsesivno kompulzivno konstruiran možda najbolje svjedoči podatak da je ulje potrebno ispustit sa 16 različitih lokacija!

meo costantini 1
  • meo costantini 2
  • meo costantini 3
  • meo costantini 4
  • meo costantini 5
  • meo costantini 6
Bugatti Veyron Vitesse Meo Costantini Legend Edition Izvor: Promo fotografije / Autor: bugatti

Video priložen u nastavku na najbolji način svjedoči zašto današnji hiperautomobili koštaju koliko koštaju, ne samo zbog krajnje cijene, već i one koju morate platiti za održavanje automobila u voznom stanju.

Nadajmo se da će električni hiperautomobili poput Rimčevog C_Two promijeniti ovu praksu.

Izvor: Screenshot