Ovo priznanje, nazvano u čast legendarnog dizajnera automobila Sir Aleca Issigonisa, dodjeljuje se od 2014. osobi koja je, prema Autocarovom ocjenjivačkom povjerenstvu, imala značajan utjecaj na automobilsku industriju tijekom prethodnih 12 mjeseci
Britanski Autocar proglasio je Matu Rimca dobitnikom njihova trofeja Issigonis za 2022. godinu. Ovo priznanje, nazvano u čast legendarnog dizajnera automobila Sir Aleca Issigonisa, dodjeljuje se od 2014. svake godine osobi koja je, prema Autocarovom ocjenjivačkom povjerenstvu, imala značajan utjecaj na automobilsku industriju tijekom prethodnih 12 mjeseci. Prvi dobtinik je bio Ron Dennis, osnivač F1 momčadi McLaren.
Autocar je tim povodom posvetio Mati Rimcu prilično prostora na svojim stranicama, a razgovarali su s njim u njegovom zagrebačkom sjedištu, prisjećajući se Rimčevih početaka, a cijeli izvorni članak možete pročitati na ovoj poveznici.
Rimac Automobili su na naizgled nezaustavljivoj putanji da vrlo brzo postanu najveća hrvatska tvrtka – napredak koji će uključivati preseljenje većine svojih 2500 zaposlenika u potpuno novo sjedište, najveću zgradu u zemlji. Pokretač ove ekspanzije osnivač i vlasnik Mate Rimac svoj je zvjezdani status stekao kao europski ponuđač naprednih rješenja za elektrifikaciju za proizvođače malih i velikih automobila dok ulaze u eru nulte emisije.
Klijenti Rimac Automobila su mnogi od najvažnijih svjetskih proizvođača automobila – plus premium marke poput Aston Martina, Ferrarija i Porschea. Osim toga, proizvođači automobila Porsche (2018.) i Hyundai (2019.) toliko su cijenili svoje rano iskustvo kupaca Rimac tehnologije da su postali i ulagači u njegovu tvrtku.
Hiperautomobil Rimac Nevera krenuo u proizvodnju
Rimac je također upravo započeo proizvodnju vlastitog električnog hiperautomobila Nevera vrijedan 2 milijuna eura, čija su izvedba i učinkovitost izrade toliko impresionirali najviše rukovodstvo u Volkswagen Grupi da su prije šest mjeseci napravili prijedlog spojiti svoj problematični brend Bugatti u novu tvrtku pod nazivom Bugatti Rimac, stavljajući Matu Rimca na čelo tima koji će graditi prvi novi potpuno električni Bugatti model.
'The Campus' u Svetoj Nedjelji
Buduće sjedište tvrtke Bugatti Rimac i Rimac Tehnologija, nazvan The Campus, u kojem će se spojiti sve glavne aktivnosti, započet je s izgradnjom krajem kolovoza prošle godine kod Svete Nedelje započela je izgradnja proizvodnog pogona veličine 25.000 kvadratnih metara. Riječ je o jednom od najvećih gradilišta u Hrvatskoj koje će, kad se radovi dovrše, biti dom golemog razvojno-proizvodnog kompleksa, a sama je investicija vrijedna 200 milijuna eura. Izvođač radova je samoborska tvrtka Facies, a kompleks je dizajnirao ugledni studio 3LHD.
U njemu će se proizvoditi električni hiperautomobili. Proizvodit će strukturu vozila i ploče od karbonskih vlakana (koristeći devet novih autoklava). Izrađivat će i sastavljati motore, mjenjače, baterije i pretvarače za klijente – kao i za Neveru i njezinog 'rođaka' Pininfarina Battistu. I proizvodit će ključne dijelove za Bugatti (iako će ta tvrtka zadržati svoju tvornicu za montažu u Molsheimu u Francuskoj).