Pod brendom IONIQ, Hyundai će uvesti tri nova namjenska električna modela IONIQ 5, IONIQ 6 i IONIQ 7 u naredne četiri godine, s parnim brojevima koji se koriste za limuzine i neparnim brojevima za SUV-ove
Tvrtka Hyundai Motor je danas najavila pokretanje svoje nove marke IONIQ posvećene električnim vozilima na baterije, čime je otvoreno novo poglavlje kao lidera u eri elektrificirane mobilnosti. Pod brendom IONIQ, Hyundai će ponuditi prema kupcu usmjerena EV (električno vozilo) iskustva usredotočena na povezana životna rješenja u skladu s Hyundaijevom vizijom 'Napredak za čovječanstvo'.
Pod brendom IONIQ, Hyundai Motor će iskoristiti svoje vodeće proizvodno znanje u EV-ima za uvođenje tri nova namjenska modela u naredne četiri godine s još inovativnijim modelima. Stvaranje IONIQ marke reagira na brzo rastuću potražnju na tržištu i ubrzava Hyundaijev plan da predvodi globalno tržište EV-a.
Kako bi ispunio misiju marke IONIQ, Hyundai će kombinirati svoje trenutne EV mogućnosti - poput ultrabrzog punjenja, prostrane unutrašnjosti i snage napajane baterijama - s budućim inovacijama koje kombiniraju dizajn, tehnologije i usluge kako bi integrirali in-car i out-of-car doživljaje za glatko putovanje.
'Brend IONIQ promijenit će paradigmu EV iskustva kupaca', rekao je Wonhong Cho, izvršni potpredsjednik i direktor globalnog marketinga u Hyundai Motor Company. 'S novim naglaskom na povezano življenje, ponudit ćemo elektrificirana iskustva koja su
Ponovno rođenje IONIQ-a
Hyundai je prvi uveo termin IONIQ, koji spaja 'ion' i 'unique' (jedinstven), kada je najavio Project IONIQ, dugoročni istraživački i razvojni projekt usmjeren na ekološku mobilnost. Na temelju tog projekta, Hyundai je 2016. predstavio vozilo nazvano IONIQ, prvi i jedini model na svijetu koji je ponudio izbor tri elektrificirane opcije pogonskog sklopa - hibrid, plug-in hibrid i električni s baterijom - unutar jednog tipa karoserije. IONIQ predstavlja sve veću Hyundaijevu predanost održivosti i inovacijama te će biti od presudne važnosti za postizanje čistih ciljeva tvrtke u vezi s mobilnošću.
IONIQ 5 / IONIQ 6 / IONIQ 7
Hyundai će pod novu marku lansirati niz brojčano imenovanih električnih vozila, s parnim brojevima koji se koriste za limuzine i neparnim brojevima za SUV-ove.
Prvi model pod markom IONIQ bit će IONIQ 5 srednji CUV koji će se predstaviti početkom 2021. IONIQ 5 zasnovan je na ellektričnom konceptu '45', koji je Hyundai predstavio na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) 2019. u Frankfurtu kao posveta svom prvom konceptnom automobilu. Dizajneri IONIQ-a 5 našli su inspiraciju iz prošlosti i integrirali je s 'vrhunskim parametričnim pikselima', jedinstvenim dizajnerskim elementom koji će Hyundaievi dizajneri i dalje ugrađivati u buduće IONIQ modele.
2022. Hyundai će predstaviti IONIQ 6 limuzinu, koja je utemeljena na najnovijem električnom konceptu tvrtke 'Prophecy', predstavljenom u ožujku; praćen IONIQ-om 7, velikim SUV-om početkom 2024. godine. Ikoničan dizajn eksterijera Prophecya karakterizira njegova aerodinamična silueta savršenih proporcija.
Isto tako, dizajniranje vozila IONIQ imat će zajedničku temu 'Bezremenska vrijednost'. Vozila će biti inspirirana prošlim modelima, ali bit će most prema budućnosti.
E-GMP platforma
Modeli marke IONIQ biti će bazirani na električnoj globalnoj modularnoj platformi (Electric Global Modular Platform), poznate i pod nazivom E-GMP, koja će omogućiti brzu sposobnost punjenja i izdašan domet vožnje.
Platforma posvećena električnim ozilima omogućit će Hyundaiju da zamisli unutrašnjost vozila kao 'pametan životni prostor' s jako podesivim sjedalima, bežičnim povezivanjem i jedinstvenim značajkama kao što je pretinac za rukavica dizajniran kao ladica. Promjena paradigme platforme proširit će se na korisnička sučelja koja će biti jednostavna, intuitivna i ergonomski dizajnirana kako bi se pomoglo da se putnici osjećaju lako.
Strategija 2025
Hyundai Motor Group je nedavno najavio da grupa namjerava prodati milijun primjeraka baterijskih električnih vozila i zauzeti 10 posto udjela kako bi do 2025. godine postali lideri na globalnom EV tržištu.
Prema strategiji 2025, Hyundai Motor Company do 2025. godine želi postati treći najveći svjetski proizvođač ekoloških vozila, uz 560.000 prodanih električnih vozila na baterije (BEV), uz prodaju FCEV-a (Fuel Cell Electric Vehicles ili električna vozila na gorive ćelije).
Hyundai kaže da 'pokretanje marke IONIQ posvećene EV modelima pojačava posvećenost tvrtke čistoj mobilnosti i odražava njenu neprekidnu transformaciju kao dobavljač pametnih rješenja za mobilnu tehnologiju s rješenjima nulte emisije'.
London Eye događaj: IONIQ kampanja
Hyundai je proslavio lansiranje IONIQ-a pretvarajući londonsku turističku atrakciju London Eye u divovsko slovo 'Q' pomoću električnih svjetala neposredno prije ponovnog službenog otvaranja poznate atrakcije. Budući da se inače užurbani grad London zaustavio za vrijeme pandemije COVID-19, Hyundai unosi novu energiju u grad osvjetljavajući i ponovo okrećući jednu od njegovih najznačajnijih znamenitosti.