Treća generacija omiljenog SUV-a, koja je javnosti predstavljena još 2015., nakon tri godine doživjela je facelift
Hyundai Tucson dizajniran je i proizveden u Europi, točnije u jednoj od najmodernijih europskih tvornica automobila - u slovačkoj Žilini. Najvažnije promjene u trećoj generaciji vidljive su na novoj prednjoj masci, koja je sada kaskadnog oblika, te novim prednjim LED svjetlima. Novi je i prednji branik, a zadnji kraj dobio je drugačija stražnja svjetla i stražnju frontu. Drugačiji su i prepoznatljivi kotači.
Najizrazitija novost što se unutrašnjosti tiče u Hyundai Tucsonu 9-inčni je zaslon na središnjoj konzoli. Povećan je u usporedbi s njegovim prethodnikom u dijagonali i sada se nalazi na ploči s instrumentima. Njime se upravlja dodirom i već je poznat iz modela kao što je Hyundai i30. U ponudi su tri paketa opreme: Fresh, Fresh&Cool i Fresh&Tech Tucson. A već u početnom paketu Fresh dolazi uz sustav ABS, uključivanje signalizacije pri naglom kočenju ESS, elektronski nadzor stabilnosti vozila ESC, sustav pomoći pri kočenju nizbrdo DBC, pojačivač sile kočenja BAS, pomoć pri kretanju uzbrdo HAC, sustav upravljanja nadzorom stabilnosti VSM, LED dnevna i pozicijska svjetla, projekcijska prednja svjetla, impulsni pokazivač smjera (one touch triple), audioradio uređaj (5-inčni Mono LCD, radio i RDS), stražnje parkirne senzore, električno podesive i grijane vanjske retrovizore, Bluetooth, klima-uređaj, stražnji spojler s LED 3. stop-svjetlom, tonirana stakla, 16-inčne aluminijske naplatke i još mnogo toga.
Što se motora tiče, novi Tucson dolazi s dva benzinca i dva dizelska motora. Prvi je novi četverocilindrični 1,6-litreni GDI snage 132 KS (97 kW) s ručnim 6-brzinskim mjenjačem i prednjim pogonom. Drugi je isto tako četverocilindrični 1,6-litreni T-GDI turbo benzinac snage 177 KS (130 kW). U ovoj verziji na izbor je prednji ili pogon na sva četiri kotača te dva tipa mjenjača: 6-brzinski ručni ili 7-brzinski mjenjač s dvostrukom spojkom – DCT. Od dizelskih motora imamo novi četverocilindrični 1.6 CRDI snage 115 KS (85 kW), a drugi je snažnija 1.6 CRDI varijanta istog motora sa 136 KS (100 kW). Obje izvedbe imaju 6-brzinski ručni mjenjač i prednji pogon. Drugi motor je najjači dizelski četverocilindrični 2.0 CRDi snage 186 KS s pogonom na sva četiri kotača. Na izbor su dva tipa mjenjača; ručni 6-brzinski i novi automatski mjenjač s osam brzina. Što se integralnog pogona tiče, on se zove HTRAC, a opremljen je blokadom diferencijala koji raspodjeljuje okretni moment podjednako na prednje i stražnje kotače.
Osim toga, novi Tucson prvi je Hyundai koji će biti dostupan s blagim hibridnim pogonom od 48 volta (litij-ionske baterije i starter-generator) za dvolitreni dizelski motor. Novi, blagi hibridni pogonski sustav učinkovito je rješenje za kupce koji traže vozilo s velikim omjerom troška i učinkovitosti. Očekuje se i blagi hibridni pogon sa slabijim 1,6-litrenim dizelskim motorom.
Iako je početna cijena Tucsona u Hrvatskoj s motorom 1,6 GDI 176.990 kuna, može ga se u ovome trenutku kupiti u verziji Fresh Edition već za 159.990 kuna. Najskuplja verzija je 2.0 CRDi ISG 185 A/T 4WD i ona stoji 279.413 kuna.
Ovaj kompaktni SUV korejskog proizvođača automobila i dalje će, čini se, biti jedan od najprodavanijih modela kod nas.