Iako njemački proizvođači automobila još uvijek vjeruju u dizelaše, ova pogonska tehnologija najvjerojatnije je dobila posljednji čavao u lijes
Na putu prema ropotarnici povijesti, čini se, u stopu će je pratiti i benzinci, koji za razliku od dizelaša emitiraju još veće količine stakleničkih plinova.
Naime prema novom nacrtu prijedloga zakona Ministarstva okoliša, Njemačka bi uskoro mogla izglasati strže ekološke norme za nova vozila od onih kojima barata EU.
Nijemci od 2030. žele srezati emisiju CO2 automobila i lakih gospodarskih vozila za 50 posto u odnosu na dopuštene razine iz 2021.
Usporedbe radi, EU će zahtijevati smanjivanje emisije CO2 flote europskih proizvođača za 30 posto u navedenom razdoblju.
Deutsche Welle piše kako je prijedlog novog zakona pisan s ciljem ubrzavanja procesa električne mobilnosti u njemačkoj, kako bi se očuvala radna mjesta i budućnost automobilske industrije.