Novi Defender bit će predstavljen krajem ove godine, a u međuvremenu se provode zahtjevna završna testiranja
Dugo najavljivani model Land Rover Defender, u početku nazvan Land Rover Ninety (90) i Land Rover One Ten (110) prema verzijama - kratkoj i dugoj - konačno bi mogao dobiti svoju modernu izvedbu za 21. stoljeće. Svjedoče tome i prve fotografije temeljito zamaskiranog Defendera koji će proslaviti Svjetski dan Rovera, na dan kada je bio predstavljen prvi Land Rover u Amsterdamu 1948. godine. Land Rover objavio je planove za novi Defender koji ulazi u završnu fazu terenskog testiranja s Tusk Trustom na lokaciji u Keniji.
Povijest Land Rover Defendera
Land Rover Defender je britansko terensko vozilo s pogonom na četiri kotača, razvijeno 1980-ih godina iz originalne serije Land Rover lansirane na autosalonu u Amsterdamu u travnju 1948. godine. Nakon neprekidnog 67-godišnjeg perioda proizvodnja je završena 29. siječnja 2016., kada je posljednji Land Rover Defender, s registarskom oznakom H166 HUE, sišao s proizvodne linije. Posebno izdanje Defender Works V8, s 400 KS, predstavljeno je u siječnju 2018. Model sljedeće generacije bit će potpuno redizajniran i dolazi s dvije veličine međuosovinskih razmaka.
Defenderov prototip koji nosi jedinstvene maskirne boje bit će predstavljen u Borana Conservancyju, kenijskom rezervatu i utočištu nosoroga, kao dio Land Roverovog 15-godišnjeg partnerstva s Tusk Trustom. Prototip će vući teške terete, prolaziti kroz rijeke i nositi zalihe na nepopustljivom terenu u nizu testova u stvarnom svijetu u prirodnom rezervatu od 14.000 hektara.
Do trenutka kada novi Defender bude predstavljen, a bit će to kasnije ove godine, proći će više od 45.000 pojedinačnih testova u nekim od najekstremnijih okruženja na svijetu. Inženjeri Land Rovera podvrgnuli su testnu flotu temperaturama do 50 stupnjeva Celzija u vrućini pustinje, hladnoće od 40 stupnjeva na Arktiku, kao i do 3000 metara nadmorske visine na Stjenjaku u Coloradu kako bi osigurali to da će novi Defender svakodnevno funkcionirati u svim uvjetima.
Nick Rogers, direktor inženjeringa grupe Jaguar Land Rover, rekao je: 'Osim opsežnog simuliranja i testiranja, vozili smo novi Defender 1,2 milijuna kilometara preko svih terena i u ekstremnim klimatskim uvjetima kako bismo osigurali da to bude najizdržljiviji i najsposobniji Land Rover ikada napravljen. Nevjerojatna prilika da se to provede na terenu, podupirući operacije u Borani Conservancyju u Keniji, uz Tuska, omogućit će našim inženjerima potvrdu da ispunjavamo taj cilj dok ulazimo u završnu fazu našeg razvojnog programa.'
S dinamikom vožnje na cesti u Nürburgringu, u Njemačkoj i svim terenskim testovima na blatnjavim cestama Eastnora, u Velikoj Britaniji, stjenovitih staza Moaba u Utahu i pješčanih dina u Dubaiju, novi 4x4 obećava da će omogućiti neusporedivu širinu sposobnosti te nove razine udobnosti i voznosti obitelji Defender.
Novi Defender je dizajniran i razvijen u Velikoj Britaniji, u Gaydonu, u kojem se nalaze Land Roverovo sjedište za dizajn te inženjerski i ispitni objekti. Novi dom globalne proizvodnje Defendera bit će nedavno otvoreni Land Roverov proizvodni pogon u Nitri u Slovačkoj.