Ovo je prvi model s osvijetljenim Opelovim 'Blitzom' koji je, zajedno s inovativnom tehnologijom 'Edge Light', integriran u 3D Vizor. Za rasvjetu se upotrebljavaju isključivo štedljiva LED prednja svjetla, uključujući i adaptivna Intelli-Lux HD svjetla koja su vodeća u industriji
Opel je krajem travnja ove godine predstavio potpuno novu, drugu generaciju Grandlanda, svog srednje velikog SUV-a. Novopridošlica donosi mnoge značajke dizajna prvi put viđene na konceptnom automobilu Opel Experimental po prvi put na modelu serijske proizvodnje. Izvršni direktor Opela Florian Huettl je i sam izjavio kako je novi Grandland prekretnica za Opel, jer ga karakterizira nadahnjujući dizajnom i inovativna rješenja te je elektrificiran u svakoj verziji.
Novi Grandland spoj je modernog izgleda i praktičnih detalja te mnogih značajki koje smanjuju ugljični otisak. Među njima su vožnja bez lokalnih emisija, reciklabilne baterije koja se mogu popraviti te upotreba recikliranih materijala u unutrašnjosti i odsutnost kromiranih elemenata na karoseriji. Stoga je ovaj novi model pravi predstavnik Opelovih zelenih inovacija ('Greenovation').
Moderan i održiv dizajn: čist izgled, bez kromiranih elemenata
Vanjština novog Opel Grandlanda donosi dosad neviđeno. Grandland je prvi model s osvijetljenim Opelovim 'Blitzom' koji je, zajedno s inovativnom tehnologijom 'Edge Light', integriran u 3D Vizor. Za rasvjetu se upotrebljavaju isključivo štedljiva LED prednja svjetla, uključujući i adaptivna Intelli-Lux HD svjetla koja su vodeća u industriji.
Spoj stila i očuvanja resursa vidljiv je i na stražnjem dijelu Grandlanda. Po prvi put se mogu vidjeti osvijetljena OPEL slova, dok naziv modela GRANDLAND više nije kromiran, već utisnut na sredini vrata prtljažnika. To je tek jedan primjer kako je Opel odustao od kromiranih dijelova u dizajnu karoserije Grandlanda.
Praktičan, udoban, održiv: reciklirani materijali u unutrašnjosti
Dizajneri i inženjeri pazili su na svaki detalj tijekom razvoja kako bi pronašli rješenja koja štede resurse i smanjili ugljični otisak, a da pritom naprave privlačan i ugodan SUV usmjeren na budućnost. Dizajn kokpita i kabine novog Grandlanda nimalo ne zaostaje za karoserijom kad je riječ o uštedi resursa.
Standardna Intelli-Seats sjedala, s utorom koji smanjuje pritisak na trtičnu kost, omogućuju opušten užitak vožnje. Dizajnirana su za izuzetnu udobnost, ali su i održivo proizvedena. U skladu s Opelovim pristupom zelenih inovacija, sve tkanine su izrađene od materijala s recikliranim sadržajem. To se jednako odnosi na sjedala kao i na obloge vrata, ploču s instrumentima i središnju konzolu. Za tri razine opreme također će biti korišteni 100 posto veganski materijali, a čak će se i presvlake od Alcantare temeljiti na 50 posto recikliranih materijala.
No, to nije bilo dovoljno razvojnim inženjerima novog Grandlanda. Izrada vidljivih dijelova i komponenti od recikliranih ili reciklabilnih materijala bila im je jednako važna kao i dijelovi koji su skriveni od pogleda. Primjerice, Grandland je proizveden od recikliranog aluminija i čelika s recikliranim sadržajem. Grandland usto sadržava više od 40 polimernih dijelova koji se sastoje od čak do 80 posto 'zelenih' materijala. Ukupno je više od 500 kg mase Grandlanda sačinjeno od recikliranih i obnovljivih sirovina.
Smanjenje emisija CO2: novi Grandland elektrificiran je u svakoj verziji
Dakako, Opelov pristup zelenih inovacija primijenjen je i na pogon – svaki je Grandland elektrificiran, kao hibrid s tehnologijom od 48 volti, potpuno električan model ili kao plug-in hibrid, te stoga smanjuje emisije CO2.
To je moguće zahvaljujući STLA platformi, koja je posebno osmišljena za električna vozila s baterijom i Opel je prvi put upotrebljava u novom Grandlandu.
Struktura vozila prilagođena je posebno plosnatoj bateriji s kapacitetom do 98 kWh. Novi Grandland Electric tako će u budućnosti voziti gotovo 700 kilometara bez lokalnih emisija i potrebe za zaustavljanjem radi punjenja (WLTP). Iznimno učinkovita toplinska pumpa kao dio standardne opreme pozitivno utječe na doseg kod nižih temperatura.
I same baterije smanjuju ugljični otisak. Dio su kružnog gospodarstva uz uštedu resursa koje promiče Opel i koje se temelji na četirima načelima popravka, prerade, ponovne upotrebe i recikliranja. Da bi to bilo moguće uvedena je stanica za sastavljanje baterija upravo u proizvodnom pogonu novog Grandlanda u Eisenachu.