Njemačka marka i njezino britansko poduzeće Vauxhall ostvarili su dobit od 859 milijuna eura u 2018. godini, u usporedbi s gubitkom od 179 milijuna za posljednjih pet mjeseci 2017.
Francuska grupacija PSA (u kojoj su marke Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall, Peugeot Sport, Citroen Racing i DS Performance) zaključila je 1. kolovoza 2017. akviziciju europskog poslovanja GM-a. Prema planu za oporavak, Opel je prognozirao povratak profitabilnosti do 2020. godine, a cilj je dotad ostvariti operativnu maržu od dva posto. Ono što je najimpresivnije nije to što je uprava ostvarila pozitivne rezultate dvije godine ranije od obećanog, već činjenica da je prošle godine zaradila vrlo zdravih 4,1 posto od prodaje, koja je iznosila 18,31 milijardu eura, a pridonijela je i pozitivnom toku gotovine od 1,35 milijardi eura.
Opelov preokret u prvoj godini u vlasništvu PSA Grupe dovodi u pitanje strategiju upravljanja, koju je poduzeo bivši vlasnik General Motors. GM se očajnički nastojao riješiti Opela da je od investitora zatražio da preuzmu financijski udar samo kako bi mogao zaključiti ugovor s PSA-om.
Međutim, kritiziranje prethodnog Opelova upravljanja ipak je donekle nepošteno. Uostalom, proizvodnja automobila je posao s dugim životnim ciklusima. Da Opel može ponuditi kupcima ono najbolje iz klase u atraktivnom paketu, pokazali su modeli poput srednje velike limuzine Insignije Grand Sport.
Bivša Opelova marketinška voditeljica Tina Mueller pomogla je da se Opel transformira iz gubitničkog brenda u pritajenog favorita na domaćem njemačkom tržištu pametnom kampanjom, koja je razbila stereotipe. Opel bi možda i realizirao svoje planove, koje je obećao bivši predsjednik Uprave Karl-Thomas Neumann 2016., da britanski referendum o izlasku iz EU-a nije pogodio njihovo poslovanje u Vauxhallu. Dakle, postojala je podloga za profitabilnost, no nikada se nije sve uspjelo poklopiti.
Izvršni direktor grupe PSA Carlos Tavares imao je težak zadatak objasniti Opelovom snažnom sindikatu da će ukinuti 3700 radnih mjesta te u francuski Segula Technologies preseliti 2000 radnih mjesta iz R&D centra u njemačkom Russelsheimu. Jedan od problema je bio i održavanje cijena na istoj razini ukidanjem velikih diskontiranja cijena, baš kao što je to učinio i u PSA-u. Na dan 31. prosinca 2018. ukupna zaliha Opel-Vauxhalla, uključujući neovisne trgovce, iznosila je 195.000 vozila, što je smanjenje od 32.000 vozila od kraja 2017., priopćio je PSA u utorak.
Upravo je to ono što je Opel i najavio, točku profitabilnosti na 120. godišnjicu proizvodnje njihova prvog automobila.