Obnovljena verzija NSX-a već je u prodaji u Europi i Aziji pod oznakom Honda, a u SAD-u i Australiji nosi oznaku marke Acura
Honda je donijela svoj osvježeni superautomobil NSX za 2019. na svjetski poznati Festival brzine u Goodwoodu (Goodwood Festival of Speed), koji se ove godine održava od 4. do 7. srpnja. Niz poboljšanja na šasiji i hibridnom pogonu ionako sjajnog sportskog automobila omogućuju bolje upravljanje, udobnost i niže emisije.
Spone za zaštitu od prevrtanja (anti-roll bars) na prednjem i stražnjem dijelu sad su još kruće, 26 posto naprijed i 19 straga. Honda je također dodala krutost stražnjim glavčinama i upravljačkim selenblokovima. Na NSX-u je učinjena revizija softvera za hibridni pogonski sustav i prilagodljive amortizere, kao i sustav upravljanja servo upravljačem i sustav kontrole stabilnosti, a sve kako bi se poboljšala mekoća vožnje.
Posebne gume Continental SportContact 6s homologirane su za model NSX i sada su standardna oprema. Prednje gume su 245/35ZR19, a stražnje 305/30ZR20. Za njih se tvrdi da poboljšavaju reakciju i osjećaj tijekom ubrzanja, kočenja i skretanja. Ova poboljšanja, u kombinaciji s osjetljivijim gasom, pridonijela su poboljšanju vremena kruga od dvije sekunde na japanskoj Formula 1 stazi Suzuka, u odnosu na verziju prije facelifta. Poznato je da je Suzuka tvornička staza Honde.
Festival brzine Goodwood
Ovaj festival brzine utemeljio je 1993. lord March kako bi se utrkivanje vratilo na Goodwoodovo imanje, koje je obilježilo britansku povijest automobilskih utrka. Ubrzo nakon preuzimanja posjeda početkom 90-ih, lord March (koji je kasnije postao vojvoda od Richmonda) htio je vratiti automobilske utrke na stazu Goodwood, ali nije imao potrebne dozvole da tamo organizira utrke. Umjesto toga, organizirao ih je na vlastitom imanju. S malim izborom sudionika sastavljenim od pozvanih povijesnih vozila, prvi događaj održan u nedjelju 13. lipnja 1993. pokazao se uspješnim i došlo je 25.000 gledatelja unatoč preklapanju s utrkom 24 sata Le Mansa te godine. Lord March se poslije pobrinuo da se njegova utrka nikada više ne poklopi s datumom održavanja Le Mansa ili Formule 1. Godine 1994. dodana je subota, a to je postao vikend događaj. Godine 1996. dodan je i petak, a 2010. i četvrtak, kad je dodan i sajam Moving Motor Show.
Inače, sama utrka je klasificirana kao brdska, a posjetiteljima se omogućuje blizak pristup tom dijelu staze. Staza ima promjenu visine od 92,7 metara, uz prosječan nagib od 4,9 posto. Rekordno vrijeme na ovoj brežuljkastoj stazi postavljeno je 1999., kad je Nick Heidfeld vozio McLaren MP4 / 13 Formula 1 automobil uz brdo za 41,6 sekundi ili prosječnom brzinom od 161,554 km/h. Iz sigurnosnih razloga automobilima Formule 1 više nije dopušteno postavljanje službenih vremena, a takvi bolidi više ne demonstriraju brzinu, već neke atraktivne poteze.
Kako bi zadovoljio zahtjeve za emisijom Euro 6d-TEMP, NSX je sada opremljen i filtrom za čestice, uz dodatnu prilagodbu turbopunjača. NSX izvlači 580 KS iz svog 3,5-litrenog hibridnog benzinskog motora V6, s okretnim momentom od 645 Nm i pogonom na sva četiri kotača. Ubrzanje je sada od 0 do 100 km/h samo 2,9 sekundi, a maksimalna brzina preko 307 km/h.
Facelift NSX-a obilježen je suptilnim vanjskim izmjenama, poput crne mreže na prednjim i stražnjim odbojnicima, a prije su bile srebrne boje. Svjetlo narančasta karoserija, s dostupnim odgovarajućim kočionim čeljustima na opcionalnim karbonsko-keramičkim kočnicama, pomoći će da zaljubljenici u ovaj kultni sportski automobil prepoznaju radi li se o najnovijoj verziji NSX-a.
Obnovljena verzija NSX-a već je u prodaji. U Europi i Aziji NSX je pod oznakom Honda, a u SAD-u i Australiji nosi oznaku marke Acura.