na struju

Ovo je jedinstveni Triumph TR25 tvrtke Makkina: Britanski roadster se vraća

16.07.2023 u 17:57

Bionic
Reading

Sa svojom aerodinamički optimiziranom siluetom, temeljenom na čistom, potpuno električnom BMW i3S pogonskom sklopu i minimalističkom interijeru usmjerenom na vozača, izložbeni automobil Triumph TR25 želi proslaviti najbolje od britanskih roadstera u suvremenom okruženju

Za dizajnersku tvrtku Makkina iz Londona je vjerojatno vrlo malo nas čulo, no oni su ovih dana predstavili svoj jedinstveni showcar Triumph TR25, koji je izazvao veliko zanimanje javnosti.

Obilježavanje 25 godina od osnivanja Makkine, 100 godina otkako je oznaka Triumph prvi put viđena na automobilu i 70. godišnjica automobila koji je inspirirao britanski dizajnerski studio da napravi svoj TR25.

Proslava je to velikog britanskog roadstera, Triumph 'Jabekke' TR2 MVC575, koji je davne 1953. godine oborio brzinski rekord u proizvodnim automobilima ispod dvije litre.

Vanjski dizajn

Karakterističan, ali svrhovit vanjski dizajn je kulminacija pažnje i širine dizajnerskog iskustva Makkine prema detaljima. Crpeći nadahnuće iz prethodnih sportskih automobila Triumph, posebno modela 'Jabekke' TR2, dizajn Makkine poziva osjećaj nasljeđa, stavljajući suvremenog vozača na prvo mjesto vodi pretke TR25 u današnje vrijeme.

Stilski jednostavan i nepogrešivo britanski, vanjski dizajn TR25 je čista forma uravnoteženih proporcija i stava. Koncept usklađuje osnovne značajke izvornog 'Jabekke'-a do njegovih ključnih elemenata, kombinirajući njegove atribute u čisti skulpturalni dizajn.

Makkina je razvila ekskluzivnu vanjsku boju, kako bi se referirala na originalno vozilo te naglasila svjetlo i sjene na njegovom valovitom vanjskom obliku.

Dizajn interijera

Interijer TR25 slavi bit automobilskog dizajna, vraćajući se u doba prije nego što su veliki zasloni na dodir dominirali kontrolnom pločom. Vizija Makkine je tehnologija poboljšanja iskustva vožnje, dovoljno diskretna da na umanji minimalistički dizajn interijera ili iznad svega, uživanje u cesti ispred. S vozačem doslovno u središtvu iskustva, TR25 ima samo jedno sjedalo za vozača i opcijsko preklopno sjedalo za suvozača.

Obazireći se na odnos snage i težine i minimalistički interijer, Makkina nudi pionirsko rješenje za položaj sjedenja, koji ostzaje statičan, dok se papučice i upravljač prilagođavaju pojedinom vozaču. Ovaj koncept osigurava da čak i oni viši od 183 cm mogu sjediti i voziti auto u potpunoj udobnosti.

Središnja struktura TR25 pruža strukturalnu krutost kokpitu, ključnu u roadsteru s otvorenim krovom. Proizvedena o kompozitnih materijala iz Formule 1, proteže se od prednjeg sjedala do stražnjeg dijela kabine proširujući se u strukturalni okvir vozačevog sjedala i preklopnog sjedala.

Kokpit je slično inspiriran TR2, ukrašen suvremenim detaljima usmjerenim na vozača. Samocentrirajući brojčanik ugrađen je u upravljač inspirirannim Union Jack-om, a središnja instrumentna ploča koja sadrži retro-futuristička zaslone prikazuje brzinu, razinu napunjenosti i domet.

Specifikacije TR25

DA sve ne bi ostalo samo na showcaru, TR25 ima impresivne tehničke specifikacije: procijenjena težina praznog vozila od 1095 kg (200 kg manje od i3 S), plus pretpostavljeno ubrzanje od 0-100 km/h od 5,2 s i najveća brzina od 185 km/h. Domet putovanja, procijenjenih 308 km, također ima koristi od manje težine TR25.

Triumph TR25 by Makkina
  • Triumph TR25 by Makkina
  • Triumph TR25 by Makkina
  • Triumph TR25 by Makkina
  • Triumph TR25 by Makkina
  • Triumph TR25 by Makkina
    +22
Triumph TR25 by Makkina Izvor: Promo fotografije / Autor: Makkina

Na kraju, Makkina se zahvaljuje BMW AG-u, koji ja vlasnik prva na ime tvrtke Triumph Motor.