Novi se automobil u osnovi bazira na današnjem modelu Renegade, a najveća promjena bila je dodavanje stražnjeg elektromotora
Jeep će sljedeće godine lansirati benzinsko-električne modele Renegade i Compass, a sada znamo i sve detalje o njihovom pogonu. Plug-in hibridna (PHEV) verzija SUV-a Renegade, trebala bi izaći na tržište u lipnju 2020. godine.
Otkrivajući Renegade PHEV u 'prerezanom' obliku, šef marketinga proizvoda Jeepa Marco Pigozzi rekao je da je tvrtka namjerava novi model 'prodati u količini', a u tu svrhu, Renegade PHEV će biti 'agresivno' cjenovno pozicioniran.
Novi se automobil u osnovi bazira na današnjem modelu Renegade, a najveća promjena bila je dodavanje stražnjeg elektromotora od 100 kW (136 KS), montiranog na modificiranu verziju stražnjeg podokvira Renegadea s pogonom na sva četiri kotača.
Baterija, koja će u idealnim uvjetima biti dostatna za EV domet od 50 kilometara do brzine od 130 km/h postavljena je u središnjem tunelu, a također zauzima i malo prostora ispod stražnjeg sjedala. Spremniku goriva, koji je isto tako smješten ispod stražnjeg sjedala smanjen je obujam na 39 litara.
Ispod poklopca motora, 180 KS je snažni četverocilindrični turbo benzinac sada prednje kotače pokreće kroz šesterostupanjski automatski mjenjač (umjesto standardne jedinice s devet brzina). Motor također dobiva remenom pokretani generator, koji puni bateriju kada automobil koči ili krstari.
Automobil može raditi u režimu čistog EV-a s električnom snagom koja se šalje na stražnje kotače, u načinu rada samo s benzinskim motorom pogon je na prednjim kotačima i kao benzinski hibrid s generatorom koji pomaže motoru. U načinu pogona na sve kotače ukupno je 240 KS raspodijeljeno između sva četiri kotača, što mu omogućava postizanje vremena od 0 do 100 km/h od oko 7 sekundi. Također će biti moguće bateriju staviti na 'čekanje', pa će se moći koristiti samo električni pogon u gradskim središtima. Proizvođač obećava da će emisija CO2 biti ispod 50 g/km.
Jeep također obećava značajno poboljšanje sposobnosti za off-road vožnju izvan ceste jer stražnji električni motor nudi vrlo precizno kontrolirani okretni moment od 260 Nm, koji se može raspodijeliti između svakog stražnjeg kotača. Također će postojati i 'TrailRated' verzija ovog Renegadea koja će moći prolaziti kroz vodu do dubine od 60 cm.
Pigozzi kaže da je namjera bila stvoriti ovu plug-in verziju bez ugrožavanja unutarnjeg prostora i da nema gubitaka prostora u stražnjem dijelu kabine, dok podnicu prtljažnika nije trebalo podizati. Glavna promjena bila je gubitak 15 litara prostora u prtljažniku, jer su neki od elektroničkih upravljačkih sustava ugrađeni u stijenke prtljažnika.
Zanimljivo je da ovaj PHEV teži samo 120 kilograma više od dizel modela Renegade, važan je to faktor kada se razmatra ekonomičnost pri velikim brzinama. Renegade PHEV će biti lansiran početkom 2020. godine, uz elektrificirani Compass, koji će uslijediti u ljeto 2020., a njihova proizvodnja će se uskladiti s prelaskom iz Meksika u Italiju.