AŽURIRANJE

Peugeot osvježio 208: Sportskiji izgled i novi hibridni motori

07.07.2023 u 16:11

Bionic
Reading

Novi 208 dolazi u tri verzije - ALLURE, ACTIVE, GT - i šest pogonskih sklopova, uključujući novi potpuno električni motor od 115 kW/156 KS, koji nudi domet od 400 km (WLTP) i nove hibridne sklopove HYBRID 100 i HYBRID 136

Peugeot 208 je bio najprodavaniji automobil u Europi 2022. i kultni je model u ponudi 'lavlje' marke. Sada je dobio sasvim novu dimenziju, jer je osvježen i postaje još neodoljiviji zahvaljujući svojoj potpuno električnoj verziji s dosegom od 400 km, novom dizajnu, vrhunskim tehnologijama i užitku u vožnji zajedno s novim pogonskim sklopovima.

Kao nasljednik devet generacija gradskih automobila Peugeot, 208 uživa neprekinuti uspjeh od lansiranja krajem 2019. U nešto više od tri godine, proizvedeno je gotovo 1 milijun primjeraka. U 2021. i 2022. Peugeot 208 je bio najprodavaniji automobil u Europi (i u Francuskoj), u svim segmentima zajedno.

Za ovaj uspjeh u velikoj mjeri zaslužan je uspjeh E-208. Godine 2022. E-208 postao je najprodavaniji električni automobil u Europi u B segmentu. U Francuskoj je prošle godine bio čak i najprodavaniji električni automobil u svim segmentima.

Novi Peugeot E-208 stiže u prodaju u studenom ove godine.

Ponuda će se temeljiti na tri verzije - ALLURE, ACTIVE, GT - i šest pogonskih sklopova, uključujući novi potpuno električni motor od 115 kW/156 KS, koji nudi domet od 400 km (WLTP kombinirani ciklus u postupku odobrenja) i novi HYBRID 100 i HYBRID 136.

Peugeot E-208 Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Privlačan, atletski dizajn

Ažuriranje ikone nikada nije lako. Izazov s kojim su se suočili Peugeotovi dizajneri bio je jasan kako pružiti novu razinu modernosti i novu oštricu modelu 208, istovremeno štiteći prepoznatljivu, neodoljivu privlačnost koja ga je učinila toliko uspješnim.

Novi Peugeot E-208 i dalje ima iste kompaktne vanjske dimenzije: 4055 m duljine, 1745 m širine (bez retrovizora), 143 m visine. Zapremina prtljažnika ostaje nepromijenjena i iznosi 309 litara (ispod police).

Prvi put predstavljen na 9X8 Hypercaru, novom 508 i 508 SW, zatim nedavno na novom 2008, novi Peugeotov svjetlosni potpis sada također krasi novi E-208. Tri dugačke okomite svjetleće kandže prepoznatljiv su element ovog potpisa i integrirane su u sjajne crne umetke na braniku. Pomaknuti su prema vanjskom rubu automobila i pomažu da se 208 dobije čvršći, vizualno širi stav

Sve nove 208-ice imaju ovaj novi prednji svjetlosni potpis. Na GT verzijama ova značajka svjetla ide još dalje: upečatljiv učinak triju svjetlećih kandži proširen je na funkciju osvjetljenja potpuno LED prednjih svjetala pomoću tri neovisna optička modula.

Svi novi modeli 208 imaju potpuno novi prednji kraj, gurajući 208 u novu eru Peugeot dizajna, s novim logom marke u središtu.

Rešetka ima evoluirajući uzorak u boji karoserije koji se stapa s branikom. Ovaj dizajn odražava elektrifikaciju asortimana i daje novom E-208 veću ravnotežu. Rešetka hladnjaka i karoserija više nisu podijeljeni, već čine cjelinu, povećavajući vizualnu robusnost, učinkovitost i modernost.

Novi E-208 ponovno osmišljava amblematični potpis stražnjih svjetala marke, koji se sastoji od tri poredane crvene kandže. Novi model ostaje vjeran ova tri klastera, ali oni su sada vodoravni. Sastoje se od tri elegantne linije LED dioda koje produžuju crnu traku oko poklopca prtljažnika i daju automobilu upečatljiviji pogled straga te doprinose percepciji veće širine. Na GT verziji, svjetla za vožnju unatrag i indikatori također su LED.

Prkoseći konvenciji, novi E-208 izgleda bolje nego ikad s novom Agueda žutom bojom, bojom za lansiranje. Još jedna nova boja za 208 je Selenium Grey siva, elegantna i diskretna za naglašavanje modernosti.

Novi 208 dostupan je u sedam boja karoserije: Agueda Yellow žuta, Selenium Grey siva, Artense Grey siva, Perla Black crna, Banquise White bijela, Elixir Red crvena i Vertigo Blue plava. Svi novi modeli 208 imaju sjajno crne retrovizore, bez obzira na odabranu boju, a GT verzija standardno dolazi sa sjajno crnim lukovima kotača (i, kao opcija, crnim krovom).

Novi kotači jedan su od ključnih elemenata Peugeotovog novog dizajna. Ilustriran disruptivnim dizajnom kotača koji se nudi na 408, ovaj pristup je proširen na nove modele marke. Novi E-208 dolazi s nekoliko dizajna aluminijskih kotača, svi novi, u 16-colnim (NOMA dijamantno rezani dvobojni kotači) ili 17-colnim (YANAKA dijamantno rezani dvobojni kotači s umetcima). Svi kotači od lake legure imaju središnji dio s 4 kraka s PEUGEOT logotipom, koji skriva matice kotača.

Prednje, bočne i stražnje pločice s imenom na novom 208 imaju nova slova i novu bazaltno sivu boju. Na stražnjoj strani, oznaka Peugeot sada stoji sama preko cijele širine poklopca prtljažnika. E-208 je dobio oznaku 'E' u dvobojnoj plavoj i bijeloj boji.

Unutrašnjost s novim Peugeoti-Cockpit®-om

Privlačnost interijera novog 208 pojačana je novim tkaninama za sjedala, ilustriranim novim crnim presvlakama od alcantare s Adamite Green šavovima (dostupno kao opcija na GT verziji). Verzija GT može se pohvaliti najvišom razinom pozornosti posvećenoj detaljima, s ukrasima na armaturnoj ploči i naslonima za ruke koji također imaju elegantne prošive Adamite Green.

Peugeot je na prvoj generaciji 208 predstavio svoj amblematski i-Cockpit®. Danas je još tehnološkiji, povezaniji i ergonomičniji te ostaje u srcu užitka u vožnji koji pruža novi PEUGEOT E-208.

Instrumentna ploča idealno je smještena u razini vozačevih očiju i ima digitalni zaslon na verzijama ALLURE i GT. Njegov izdašni 10-inčni digitalni zaslon ima novi dizajn i, na GT verziji, 3D zaslon kao standard. Vozači mogu prilagoditi boju zaslona, kao i izgled i prezentaciju informacija, prema svojim željama. Na verziji ACTIVE, novi 208 je zadržao analognu instrument ploču sa 3,5" zaslonom u boji.

Veliki središnji 10-inčni zaslon osjetljiv na dodir standardan je na svim novim 208-icama, dok su prije prve dvije razine opreme dolazile sa 7-inčnim zaslonom. Ovo idealno sučelje olakšava upravljanje najnovijom generacijom Peugeot i-Connect i PEUGEOT i-Connect Advanced infotainment sustava.

Na novom 208 ALLURE i GT, središnji zaslon ima HD tehnologiju. Na svim verzijama klavirske tipke i dalje su ispod središnjeg zaslona za brzi pristup ključnim funkcijama.

U srcu Peugeot i-Cockpit®-a, kompaktni upravljač je instrument užitka u vožnji, nudeći nenadmašnu agilnost i preciznost. Kompaktni upravljač novog 208 uključuje novi Peugeot znak u svom središtu i, gdje je to prikladno, novi GT logo na donjem dijelu njegovog ruba. Za optimalnu ergonomiju, u njemu se nalaze kontrole za multimedijski sustav (audio, telefon), kao i kontrola glasnoće i glasa.

Novi 208 GT je dostupan u osam različitih boja, od kojih su neke potpuno nove. Različite boje sada se usklađuju s bojama središnjeg zaslona osjetljivog na dodir i, gdje je to prikladno, uzimaju u obzir odabrani način vožnje.

Novi 208 opremljen ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ima novu ručicu mjenjača za poboljšanu ergonomiju. Novi 208 s automatskim mjenjačem zadržao je elegantan, praktičan i diskretan izbornik predstavljen u proljeće 2022.

Elektrifikacija u genima i povezanost podignuta na novu razinu

Novi E-208 proširuje svoje polje igranja čineći veliki korak naprijed u smislu elektrifikacije i povezivosti. Njegov novi potpuno električni pogonski sklop, s dosegom od 400 km (u postupku odobrenja), i njegovi novi hibridni pogonski sklopovi pružaju nove mogućnosti.

Novi E-208 nudi potpuno električni motor od 115 kW/156 KS, u kombinaciji s baterijom od 51 kWh, osiguravajući domet od 400 km (WLTP kombinirani ciklus u postupku odobrenja).

Dostupne su dvije vrste ugrađenih punjača koji odgovaraju svim namjenama i rješenjima punjenja: kao standard, jednofazni punjač od 7,4 kW i, kao opcija, trofazni punjač od 11 kW.

Procijenjeno vrijeme punjenja od 20 do 80 posto manje je od 25 minuta s brzim punjačem (100 kW), 4 sata i 40 minuta s Wallboxom (7,4 kW) i 11 sati i 10 minuta s pojačanom utičnicom (3,2 kW).

Novi hibridni pogonski sklopovi

Za one koji prvi put traže elektrifikaciju, novi 208 nudi dva nova 48V HYBRID pogonska sklopa iz Peugeota, koji se sastoje od najnovije generacije benzinskog motora PureTech od 100 KS i 136 KS, u kombinaciji s e-DCS6 elektrificiranim 6-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom koji uključuje električni motor.

Zahvaljujući bateriji koja se puni tijekom vožnje, ova tehnologija nudi dodatni okretni moment pri niskim okretajima i do 15% nižu potrošnju goriva. U gradskoj vožnji, novi 208 HYBRID 100 i HYBRID 136 mogu raditi više od 50 posto vremena u potpuno električnom načinu rada bez emisija.

Peugeot 208
  • Peugeot 208
  • Peugeot 208
  • Peugeot 208
  • Peugeot 208
  • Peugeot 208
    +39
Peugeot E-208 Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Raspon motora

Za kupce koji traže najpristupačnije benzinske verzije, nova serija 208 nudi dva posebno ekonomična i učinkovita motora:

- PureTech 75: 3-cilindrični 1.2 benzinski motor sa 75 KS, opremljen Stop & Start sustavom, u kombinaciji s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.

₋ PureTech 100: 3-cilindrični 1.2 benzinski motor sa 100 KS, opremljen sustavom Stop & Start, u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Najnovija generacija Peugeot povezanih informacijskih sustava

Novi 208 sada standardno dolazi sa sustavom Peugeot i-Connect, a sve izvedbe mogu biti opremljene sustavom Peugeot i-Connect Advanced kao opcija.

Oba se kontroliraju putem središnjeg 10-inčnog zaslona osjetljivog na dodir visoke razlučivosti, koji se lako prilagođava, ima više prozora s widgetima ili prečacima, vrlo jednostavan za korištenje i brz kao pametni telefon. Lako je prelaziti kroz različite izbornike slijeva nadesno, odozgo prema dolje za obavijesti, ili čak dodirom s 3 prsta otvoriti početnu stranicu aplikacija.

Lako se možete vratiti na glavnu stranicu u bilo kojem trenutku pritiskom na tipku klavira 'Home' na dnu ekrana. Na vrhu ekrana trajni banner prikazuje informacije o vanjskoj temperaturi i klimatizaciji, poziciji na widget stranicama, podacima o povezivanju, obavijestima i vremenu.

Sustav Peugeot i-Connect nudi potpunu povezanost zahvaljujući funkciji bežičnog zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto), a iskustvo je potpuno uz Peugeot i-Connect Advanced s TomTom povezanom navigacijom visokih performansi. Karta je prikazana na cijelom ekranu od 10 inča radi lakšeg čitanja.

Ažuriranja sustava provode se 'bežično'. Na Peugeot i-Connectu Advanced, naredba za prepoznavanje glasa na prirodnom jeziku 'OK PEUGEOT' omogućuje pristup svim zahtjevima koji se odnose na infotainment funkcije.

Kako bi pomogao korisnicima i odgovorio na sva pitanja koja bi mogli imati, sustav uključuje on-board dokumentaciju i upute.

Nove verzije 208 ALLURE i GT sada standardno dolaze s 3 USB-C utičnice (dvije sprijeda, jedna straga) i USB-A utičnicom (straga).

Novi 208 u opremi ALLURE može se opremiti dodatnim indukcijskim punjačem za pametne telefone od 15 W (u usporedbi s prethodnim 5 W). Ovo je standard na GT verziji. Nalazi se iza poklopca središnje konzole i znači da možete brzo napuniti svoj pametni telefon dok se koristi za bežično zrcaljenje.

Nove prednje i stražnje kamere za pomoć pri parkiranju na novom Peugeotu 208 sada nude sliku visoke razlučivosti. Ovisno o verziji, nova prednja kamera visoke razlučivosti (zajedno s nadzorom mrtvog kuta) sada je dostupna kao opcija, pružajući pogled od 360° na neposredno okruženje automobila, neprocjenjivu pomoć pri parkiranju.

Uz nove kamere visoke razlučivosti za pomoć pri parkiranju, novi 208 nudi svoje korisničke značajke koje vožnju čine sigurnijom i lakšom:

  • Adaptivni tempomat s funkcijom Stop and Go i podesivom postavkom udaljenosti između vozila.
  • Automatsko kočenje u nuždi s upozorenjem na sudar: detektira pješake i bicikliste, danju ili noću, od 7 do 140 km/h.
  • Prošireno prepoznavanje prometnih znakova i prikaz na digitalnoj ploči s instrumentima: znakovi stop, jednosmjerni, zabranjeno pretjecanje, kraj zabranjenog pretjecanja, uz uobičajena upozorenja o brzini.
  • Aktivno upozorenje o napuštanju trake s korekcijom trake.
  • Upozorenje na pozornost vozača, koje detektira pad pozornosti tijekom dugih razdoblja vožnje i pri brzinama većim od 65 km/h, analizirajući mikro-pokrete upravljača.
  • Praćenje mrtvog kuta.

Online prodaja i servis

Ovisno o zemlji prodaje, novi Peugeot E-208 može se kupiti putem internetske prodajne stranice marke za 100% sigurno digitalno iskustvo kupnje ('Prodaja putem interneta'). Kupci mogu kupiti svoje novo vozilo, zamijeniti staro i financirati kupnju sa svog pametnog telefona, tableta ili osobnog računala. Kupci također mogu odabrati besplatnu dostavu vozila na kućnu adresu.

Povezane usluge

U kombinaciji s Free2Move Charge, Peugeot nudi pristup nizu različitih rješenja za punjenje:

  • punjenje kod kuće ili na radnom mjestu, putem široke palete opreme (pojačana utičnica, Wallbox, Smart Wallbox, ...), dijagnoza za procjenu potrebne električne instalacije i najbolje rješenje za punjenje, kao i konačna instalacija, zahvaljujući preporučenim partneri,
  • javno punjenje putem Free2Move Charge , pružajući pristup mreži od više od 350.000 punionica u Europi,

Osim toga, baterija novog Peugeota E-208 ima jamstvo od 8 godina ili 160.000 km. Potvrda o kapacitetu baterije dostupna je nakon servisa, kako bi se potvrdila razina kapaciteta baterije.

MyPeugeot® aplikacija za pametne telefone dodaje nove značajke novom E-208:

  • Nudi virtualnu servisnu knjižicu koja u elektroničkoj datoteci čuva sve račune i popis radova obavljenih na vozilu unutar mreže. Osim što je ekološki prihvatljiv, ovo pomaže maksimizirati vašu preprodaju, dajući povjerenje budućem kupcu i osiguravajući brzu prodaju.
  • Slanje putovanja koja ste planirali na daljinu na vašem pametnom telefonu u vaš ugrađeni navigacijski sustav jedan je od načina uštede vremena prilikom pokretanja vašeg vozila. Isto vrijedi i za brzo pronalaženje parkirnog mjesta nakon završetka putovanja. Navigacijski sustav unaprijed je programiran za izvođenje izgovorenih uputa za dodatnu jednostavnost i sigurnost. A uz TomTom, karta se automatski ažurira.
  • Planirajte punjenje na ruti, prema željenoj razini napunjenosti koja vam je ostala kada stignete na vaše odredište. Planiranjem svojih putovanja u MyPEUGEOT-u svoje vozilo možete puniti u vrijeme i na najpovoljnijem mjestu.
  • Daljinski upravljajte središnjim zaključavanjem, aktivirajte svjetla i sirenu putem aplikacije MyPEUGEOT. Ove značajke omogućuju vam da provjerite je li vaš automobil zaključan bez potrebe da se vraćate unazad ili da ga lako pronađete na prepunim parkiralištima ili u mraku.
  • Nema potrebe da brinete o pronalaženju parkirnih mjesta jer vaš automobil predlaže parkirališta s najviše raspoloživih mjesta kada stignete u grad.

Mogućnost programiranja toplinskog predkondicioniranja, kao i daljinske provjere, planiranja, pokretanja ili odgode punjenja baterije.

Jednostavna razina opreme

Kako bi se kupcima olakšao odabir, asortiman novog 208 je pojednostavljen u tri verzije: ACTIVE, ALLURE i GT, čije su glavne standardne značajke:

• ACTIVE: novi svjetlosni potpis s 3 okomite skupine sprijeda i 3 vodoravne LED diode straga, ručni klima uređaj, električni prednji i stražnji prozori, električni retrovizori, Peugeot i-Cockpit® s 10-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir, USB- C utičnica sprijeda.

• ALLURE: isto kao ACTIVE + 16-colni 'NOMA' aluminijski naplatci, rešetka u boji karoserije, pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, električno sklopivi retrovizori, Peugeot i-Cockpit® s 10-inčnim digitalnim instrumentom i 10-inčnim visokim- središnji zaslon osjetljiv na dodir definicije, Peugeot i-Connect® infotainment sustav s potpunom povezanošću pametnog telefona, 2 USB-C utičnice sprijeda, 1 USB-C utičnica i 1 USB-A utičnica straga...

• GT: isto kao ALLURE + Full LED prednja svjetla, parkirna kamera visoke razlučivosti, pristup i pokretanje bez ključa, prilagodljivo ambijentalno osvjetljenje, 10-inčna digitalna ploča s instrumentima s 3D zaslonom, električno sklopivi retrovizori s osvjetljenjem dobrodošlice, sjajni crni lukovi kotača, GT značke...