Kad jedan model osobnog automobila preživi 53 godine na zahtjevnom svjetskom tržištu automobila, tome treba posvetiti pozornost
Toyota Corolla, odnosno njena prva generacija, ugledala je svijet još davne 1966., a u međuvremenu je verzija s petero vrata (hatchback) ponijela naziv Auris i krenula u prodaju početkom 2007. godine. Toyota je pozicionirala Auris u donji srednji segment kako bi parirala automobilima kao što su Volkswagen Golf, Opel Astra, Hyundai i30 i Ford Focus.
Nova generacija više se ne zove Auris, već Corolla. Nakon novog modela s petero vrata Corolla Hatchback (bivši Auris), koji je predstavljen u Ženevi 2018., nova Toyota Corolla Touring Sports (ranije Auris Touring Sports) - karavanska izvedba - prvi put prikazana je na Pariškom salonu automobila 2018. Tu je i klasična izvedba sedan.
Corolla se prvi put temelji na Toyotinoj novoj globalnoj platformi TNGA (Toyota New Global Architecture) - u kompaktnoj klasi TNGA-C. Na istoj platformi temelje se i modeli C-HR i Prius. TNGA-C daje Corolli niže težište, čime se povećava upravljivost karoserije te pruža dodatna kontrola u zavoju. Velika krutost karoserije pomaže u poboljšanju udobnosti u vožnji, dok se dvostruka poprečna ramena stražnjeg ovjesa učinkovitije nose s neravninama na cesti, zbog čega je vožnja dodatno udobnija. I sigurnija. Prednji ovjes je MacPherson.
Što se tiče motora u novoj Corolli, fokus je usmjeren na Toyotinu hibridnu tehnologiju. Nema više dizelskog motora i samo je jedan benzinac te dva hibridna pogona. Dakle, benzinski 4-cilindrični 1,2-litreni Turbo snage 116 KS i najvećeg okretnog momenta 185 Nm. Dva su mjenjača na izboru kod ovog motora: ručni 6-brzinski te Multidrive S (Toyotin naziv za automatski CVT mjenjač). Dva su hibridna motora. Prvi je 4-cilindrični benzinski 1,8-litreni hibrid ukupne snage hibridnog pogona 122 KS s elektronički upravljanim mjenjačem e-CVT. A drugi je novi hibridni pogon od 180 KS koji kombinira 2-litarski benzinski motor s najvećim okretnim momentom od 192 Nm te s nikal-metal hidridnom baterijom i 650-voltni električni motor, što daje dodatnih 202 Nm (i 80 kW ili 109 KS).
Sustav nudi sportski način rada, kao i funkcionalnost sekvencijalnog šesterostupanjskog mjenjača s polugama na kolu upravljača. Zahvaljujući znatno većoj snazi od 180 umjesto 122 KS, ubrzanje automobila s petero vrata od 0 do 100 km/h značajno se poboljšava za točno tri sekunde u usporedbi s 1,8-litarskim hibridom: 7,9 sekundi umjesto 10,9. Iznenađujuće, maksimalna brzina (180 km/h) se ne poboljšava. Standardna potrošnja je tek nešto viša kod jače verzije (3,7 umjesto 3,3 litre na 100 km).
Platforma TNGA-C nudi bolje i ponekad neobične sustave pomoći vozaču. Sustav PCS (Pre Collision System) sada otkriva pješake u mraku, upozorava vozača u rasponu od 10 do 180 km/h i automatski naglo koči od 10 do 80 km/h. Tempomat (ACC) s prilagodbom brzine pomoću radara sada ima funkciju stop-and-go i od 70 km/h neuobičajenu funkciju pretjecanja: ako je vozilo ispred vas sporije na cesti i postavite pokazivač smjera, automobil automatski ubrzava kad krenete u pretjecanje. Ako, međutim, sustav prepozna nadolazeći promet iz suprotnog smjera ili automobile iza vas koji već pretječu, on zaustavlja proces ubrzanja.
Inteligentni sustav kontrole udaljenosti (iACC) prepoznaje i prometne znakove: kad je registrirano novo ograničenje brzine, vozač može podešavati brzinu kretanja na trenutnu granicu samo jednim dodirom gumba. Tu je i sustav detekcije i praćenja prometne trake LTA (Lane Trace Assist), pomoć za mrtvi kut na bazi radara (BSM), kao i pomoć za vožnju unatrag (RCTA). Ostali tehnički dodaci uključuju prilagodljive amortizere, LED prednja svjetla te Matrix LED prednja svjetla s automatskim reagiranjem na dolazeća vozila.
Volumen prtljažnika sada je od 361 do 1024 litre (petero vrata), karavanska izvedba ima 598 – 1606 litara, a sedan izvedba 471 litru. Početna cijena za modele hatchback i sedan je 139.900 kuna, a za Touring Sports od 146.900 kuna.