24. međunarodni festival kreativnosti Golden Drum ove će godine ponovo ugostiti slovenska prijestolnica
Svjetsku komunikacijsku oglašivačku struku Ljubljana će ugostiti u samom središtu, u Grand hotelu Union, od 18. do 20. listopada. Festivalski dani odvijat će se pod sloganom 'Ostavi svoj znak'.
Prijave za natjecanje 24. Golden Druma službeno su otvorene i trajat će do 31. srpnja 2017.
Prijavljene radove ocjenjivat će dva 11-člana žirija koje čine izuzetni pojedinci iz kreativne industrije. Natjecateljskom sekcijom Najbolji rad predsjedat će Bruno Bertelli, glavni kreativni direktor Publicis Worldwidea, a predsjednik natjecateljske sekcije Najbolja praksa bit će globalni izvršni kreativni direktor i predsjednik globalnog kreativnog upravljačkog savjeta McCanna, John Mescall.
Natjecanje je otvoreno za sve agencije, oglašivače, klijente, produkcijske kuće i dizajnerske studije, TV i druge medijske kuće te sve koji su uključeni u kreiranje ili produkciju tržišnih komunikacija, a registrirani su u sljedećim državama: Albanija, Armenija, Austrija, Azerbajdžan, Bjelorusija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Češka, Crna Gora, Cipar, Estonija, Finska, Grčka, Gruzija, Hrvatska, Izrael, Italija, Kazahstan, Kosovo, Kirgistan, Latvija, Libanon, Litva, Mađarska, Makedonija, Malta, Moldavija, Poljska, Rumunjska, Rusija, Srbija, Slovačka, Slovenija, Tadžikistan, Turkmenistan, Turska, Ukrajina i Uzbekistan.
Važni datumi:
Prijave: otvoreno
Rok za prijavu: 31. srpnja 2017.
Early Bird cijene za osobnu registraciju bit će dostupne do 31. srpnja 2017.
Više o Zlatnom bubnju na www.goldendrum.com.