TO ISLANDS TRAVEL

Adriagate preuzima poslovanje agencije specijalizirane za Dalmaciju i otoke

05.06.2024 u 13:17

Bionic
Reading

Adriagate, turistička tvrtka iz Splita preuzela je poslovne udjele u agenciji To Islands Travel koja upravlja s preko 4.000 smještajnih jedinica. Trenutno zapošljavaju nešto više od 20 djelatnika, a osnovana je 2004. kada se i počela specijalizirati za prodaju obiteljskog privatnog smještaja na dalmatinskim otocima

'Nakon poslovanja dugog više od 20 godina odlučili smo prihvatiti nove poslovne prilike te očekujemo da će ova integracija omogućiti našim klijentima, privatnim iznajmljivačima, ali i stranim gostima, brojne prednosti, pružajući im širi spektar usluga, bolju tehničku podršku, veći izbor destinacija i nezaboravna iskustva', poručuje Ivica Sinovčić iz To Islands Travela.

'S ovim preuzimanjem Adriagate osnažuje poziciju najveće domaće tvrtke za rezervacije i upravljanje kratkoročnim najmom apartmana, kuća i vila', priopćili su iz tvrtke.

Kako navode iz tvrtke, udruživanje smještajnih kapaciteta i B2B prodajnih kanala rezultirat će povećanjem popunjenosti i zadovoljstva iznajmljivača vođeni Adriagate informatičkim in-house rješenjima.

'Osim što će ojačati našu poziciju kao vodećeg igrača u industriji turizma u Hrvatskoj, pridruživanje To Islands Travela činio nam se kao idealan korak naprijed u daljnjem okrupnjavanju turističkih agencija specijaliziranih u ovom segmentu poslovanja. Uz to, radi se o velikom, respektabilnom broju iznajmljivača i smještajnih jedinica s kojima rukovode', poručuje Mate Balić, direktor Adriagatea.

Adriagate osnovan 2001. godine, u vlasništvu je osnivača Igora Popovića i Tonija Blaškovića te posluje sa sjedištem u Splitu u sklopu osam ureda diljem jadranske obale i broji 90 djelatnika. U 2025. godini strateški je cilj ostvariti dolaske 200.000 gostiju, dok će ukupna vrijednost prodanih rezervacija s ovim udruživanjem i potencijalom rasta dosegnuti 45 milijuna eura.

Turistički trendovi u 2024.

Što se tiče trendova za nadolazeću ljetnu sezonu, tvrtka navodi da se do lipnja bilježi kumulativni rast od 20 posto u odnosu na prošlu godinu, kao rezultat uspješne pripreme sezone i suradnje s iznajmljivačima. Dolasci u svibnju su nadmašili očekivanja, najave za kolovoz i rujan su isto izvrsne ali najmanji prodajni rastovi se bilježe u lipnju i srpnju za koje mjesece se očekuju lastminute popusti. Udio s njemačkog tržišta se ovu godinu smanjio te ne bilježi značajan ukupan rast na što je moguće da utječe u nekoj mjeri Europsko prvenstvo, dok najveći udio rasta je prisutan u dolascima s poljskog tržišta.

'Najveći izazov za iznajmljivače predstavlja formiranje cijena zbog činjenice da svake godine ima sve više kuća i apartmana za najam. Cijene treba čim prije definirati i otvoriti kalendare za već iduću sezonu radi što bolje vidljivosti na prodajnim kanalima', zaključuju iz tvrtke.