Air Serbia na otvaranje zračne luke Franjo Tuđman poslala svoj najveći avion
Izvor: Pixsell / Autor: Borna Filić/PIXSELL
Air Serbia na otvaranje zračne luke Franjo Tuđman poslala svoj najveći avion
Izvor: Pixsell / Autor: Borna Filić/PIXSELL
NIJE BEG CICIJA
Srpski nacionalni zračni prijevoznik Air Serbia čestitao je preko oglasa u novinama zagrebačkoj zračnoj luci otvorenje novog putničkog terminala. Polijetanje i slijetanje prvih zrakoplova krenulo je u utorak u ranim jutarnjim satima
'Air Serbia, kao cijenjeni partner, čestita zagrebačkom aerodromu otvorenje novog terminala i želi puno uspjeha u daljnjem radu', piše u oglasu.
Inače prvi zrakoplov srpske kompanije sletio je u novu zagrebačku zračnu luku u utorak oko 8.30 sati iz Beograda, i to širokotrupni zrakoplovo Airbus A330. Uz njih će na novi terminal dolaziti zrakoplovi još 22 zrakoplovne kompanije.
Gradnja novog terminala zagrebačke zračne luke trajala je tri godine i dovršena je u zadanom roku, te je to i najveći infrastrukturni projekt u Hrvatskoj u zadnjih deset godina u koji je uloženo oko 300 milijuna eura.
Iza investicije stoji tvrtka-konzorcij Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) koja, nakon što je 2013. postala 30-godišnji koncesionar, i upravlja tom zračnom lukom, a konzorcij čine članice Aeroports de Paris Management, Bouygues Batiment International, Fond Marguerite, IFC, TAV Airports i Viadukt.
Novi terminal prostire se na površini od 65 tisuća metara četvornih na četiri etaže s prepoznatljivim valovitim krovom, a uz 30 šaltera za prijavu (chek-in) i devet prolaza za sigurnosni pregled putnika, osam mostova za zrakoplove i tri stajanke za manje zrakoplove, sortirnicu za prtljagu, ugostiteljske sadržaje i prodavaonice, više od tisuću parkirališnih mjesta, prostor za molitvu i druge, zagrebačka Zračna luka prvi put omogućuje i izravni ulazak putnika iz zgrade u zrakoplov.
Projektirana je za pet milijuna putnika u prvoj fazi, s mogućnošću povećanja njihova broja do osam milijuna.