Atlantic grupa, u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija, u prvih je devet mjeseci 2014. ostvarila 3,8 milijardi kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 2,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosi 378,5 milijuna kuna i porasla je 0,7 posto u odnosu na prvih devet mjeseci 2013., a neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 209,2 milijuna kuna i predstavlja rast od 8,2 posto, priopćeno je danas iz kompanije
'U prvih devet mjeseci 2014., Atlantic grupa bilježi rast poslovanja uz daljnje smanjenje zaduženosti i generiranje stabilnog novčanog toka iz operativnih aktivnosti. Iako posluje u iznimno teškom makro i mikroekonomskom okruženju, kompanija donosi širenje distribucijskog portfelja, inovacije u proizvodnom portfelju, izgradnju novog proizvodnog pogona energetskih pločica (u skladu sa zacrtanim rokovima) uz istovremeni fokus na sustavno upravljanje rizicima. U nastavku godine očekujemo da ćemo uspješno nastaviti s troškovnom optimizacijom uz ostvarenje zacrtanih ciljeva profitabilnosti', prokomentirao je u izvještaju o poslovanju kompanije Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantica.
Promatrano po tržištima, najveći rast ostvaren je na tržištu Slovenije, i to od čak 19,8 posto, a radi se o 15,2 posto ukupnih prihoda od prodaje. Tržište Hrvatske najveće je u ukupnom prihodu od prodaje sa 25,7 posto i ostvarilo je rast od 6,4 posto. Tržišta Rusije i ostalih zemlja ZND-a ostvarila su rast od 6,2 posto i čine 5,9 posto ukupnih prihoda od prodaje Grupe.
Prvih devet mjeseci 2014., prema mišljenju Uprave Atlantica, obilježili su uspješan početak distribucije Unileverovog asortimana na tržištu Hrvatske i Slovenije te izgradnja nove tvornice energetskih pločica Multipower iz asortimana sportske i aktivne prehrane u Industrijskom parku Nova Gradiška, ukupne vrijednosti 16 milijuna eura. Sukladno planiranom ugovornom terminskom planu, završena je izgradnja novog pogona površine 6.000 kvadrata, opremljenog kompletnom infrastrukturom, instalacijama te hortikulturnim uređenjem.
Krajem rujna, Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i Atlantic Grupa potpisale su ugovor o kreditnoj liniji u vrijednosti od 10 milijuna eura za ulaganje u izgradnju i opremanje ove tvornice. Preostali iznos od šest milijuna eura do ukupne vrijednosti investicije od 16 milijuna eura financira se iz vlastitih sredstava kompanije.
Ukupnom rastu prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci 2014. najviše su pridonijeli Strateško poslovno područje Delikatesni namazi s rastom od 3,3 posto, Strateško poslovno područje Sportska i aktivna prehrana s rastom od 1,2 posto, Strateško distribucijsko područje Međunarodna tržišta s rastom od 4,2 posto, te početak distribucije principala Unilever u Strateškom distribucijskom području Hrvatska i Distribucijskom području Slovenija. Kava se sa 19,4 posto udjela u ukupnim prihodima od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija sa 734,8 milijuna kuna prihoda od prodaje.
Vlastite robne marke Atlantic grupe sudjeluju u prodaji sa 67,8 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala sa 18,0 posto, ljekarnički lanac Farmacia sa 6,1 posto, a proizvodi koje Atlantic grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu u ukupnom prihodu od prodaje sudjeluju sa 8,0 posto, poručuju iz Atlantica.