Banke nesklone poslovanju s potencijalno problematičnim klijentima obično odbiju između šest i 15 posto ljudi koji žele postati klijenti, pokazalo je istraživanje objavljeno u utorak
Istraživanje tvrtke LexisNexis Risk Solutions u osam financijskih centara širom svijeta pokazalo je da 14 posto banaka odbija do pet posto pojedinaca zbog ocjene kreditnog rizika ili informacija o klijentu
Samo pet posto njih odbilo više od 25 posto potencijalnih klijenata.
Najveću sklonost odbijanju klijenata pokazale su banke u Brazilu, pokazalo je istraživanje koje je obuhvatilo gotovo 300 banaka u SAD-u, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Brazilu, Meksiku, Kini, Hong Kongu i Singapuru.
Suočene s rizikom od pravnih i novčanih kazni regulatora, te mogućnošću štete po ugled, mnoge banke pojačavaju zaštitne mehanizme kako bi klijentima onemogućile da koriste njihove usluge za pranje novca
Tako je prošlog tjedna u intervjuu za Reuters članica uprave Deutsche Banka zadužena za poštivanje regulatornih obveza Sylvie Matherat kazala da u DB-u iz temelja analiziraju procedure ocjene klijenata i probira nakon skandala koji ih stoje milijarde dolara.
Među poznatim slučajevima ističe se i nalog švicarskog financijskog regulatora FINMA-e o zatvaranju privatne banke BSI zbog kršenja propisa o pranju novca vezano za malezijski državni investicijski fond 1MDB.