Uprava Croatia Airlinesa odabrala je Boston Consulting Group (BCG) za izradu i implementaciju Post Covid strategije, priopćili su u ponedjeljak iz Croatie Airlinesa.
Domaći zračni prijevoznik pritom navodi kako je BCG vodeća međunarodna tvrtka za strateško savjetovanje snažno prisutna u jugoistočnoj Europi, koja upravo zahvaljujući stručnosti svojega međunarodnog tima ostvaruje dokazane rezultate pružajući potrebnu podršku vodećim europskim zrakoplovnim kompanijama u procesu oporavka od krize uzrokovane COVID-19.
Novo normalno, ističe se u priopćenju, donosi nove izazove, a budući da je zrakoplovna industrija jedna od najpogođenijih ovom epidemijom, nužno je promptno reagirati i pronaći nove prostore budućih djelovanja.
"Stručnjaci Croatia Airlinesa zajedno s odabranim savjetnikom u narednom će razdoblju nastojati otvoriti potrebne prostore za povećanje i stvaranje vrijednosti u novoj stvarnosti kroz sagledavanje širih tržišnih mogućnosti povezivanja europskih odredišta s regijom jugoistočne Europe, maksimiziranje potencijala budućih prihoda i povećanje produktivnosti zrakoplova, ostvarenje veće troškovne učinkovitosti te potrebne daljnje racionalizacije i unapređenje poslovnih procesa", zaključuje Uprava Croatia Airlinesa.
Pandemija koronavirusa snažno je negativno utjecala na poslovanje Croatia Airlinesa, kao i drugih aviokompanija. Neto gubitak domaćeg avioprijevoznika je u 2020. godini iznosio 358,2 milijuna kuna, znatno više od 79,4 milijuna kuna gubitka iz 2019. godine, što je izravna posljedica pandemije covida-19.
Prvo ovogodišnje tromjesečje Croatia Airlines završio je s neto gubitkom od 96,9 milijuna kuna, što je smanjenje gubitka za 12 posto u odnosu na isto razdoblje lani kada je iznosio 110,5 milijuna kuna.