Gotovo 70 posto hrvatskih građana kupuje proizvode na sniženju, prilikom kupnje građani vode računa o omjeru cijene i kvalitete, a promotivni leci najvažniji su kanal komunikacije trgovaca s kupcima, poručuju iz Hrvatske gospodarske komore (HGK)
'Prema nekim analizama, svaki treći proizvod proda se na promociji i na akcijskoj cijeni', istaknula je u priopćenju pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu HGK-a Tomislava Ravlić.
Kaže i kako su potrošači postali racionalniji i sve osjetljiviji na cijenu koja postaje ključna pri donošenju odluke o kupnji. 'Prilikom kupnje vode računa i o omjeru cijene i kvalitete', poručuje Ravlić koja predviđa i rast trgovine na malo tijekom ljetnog sezonskog sniženja.
Promotivni leci najvažniji su kanal komunikacije trgovaca s kupcima, a proučava ih 75 posto kupaca. 'Oko 76 posto kupaca planira što će kupiti, 69 posto njih proizvode kupuje na akcijama, a da bi obavili kupnju obiđu prosječno gotovo tri prodavaonice', zaključuje Ravlić.
Iz HGK-a podsjećaju kako prema Pravilniku o uvjetima i načinu provođenja sezonskog sniženja, a sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, ljetno sezonsko sniženje započinje 1. srpnja i trajat će maksimalno 60 dana.
U okviru sezonskog sniženja, redovna cijena i nova snižena cijena iskazuju se jasno, vidljivo i čitljivo. Iz HGK-a ističu i da, ako u razdoblju sezonskog sniženja nisu prodani svi proizvodi, trgovac može nastaviti s prodajom proizvoda po sniženoj cijeni sve do isteka zaliha.