Croatia osiguranje, najveća osiguravajuća kuća u Hrvatskoj koja posluje u sastavu Adris grupe, u utorak je predstavilo LAQO - prvo hrvatsko 100-postotno digitalno osiguranje
Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia osiguranja, istaknuo je da novim digitalnim rješenjem tvrtka 'odgovara na izazove budućnosti'.
'Ponosan sam što smo okupili tim izvrsnih stručnjaka u Croatiji, spojili njihovo znanje i inovativnost te razvili digitalno osigurateljno rješenje, koje je u cijelosti hrvatski proizvod, usporediv s najboljim u svijetu. Kao tržišni i digitalni lider, trenutno ulažemo više od 200 milijuna kuna u digitalizaciju i razvoj novih proizvoda. LAQO donosi tehnološki najnaprednije osiguranje na ovim prostorima, čime podižemo digitalizaciju ukupnog osigurateljnog tržišta', rekao je Tomašković na predstavljanju novog proizvoda u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.
LAQO nudi ugovaranje obaveznog i auto kasko osiguranja potpuno digitalno. Sad je moguće u samo nekoliko klikova na web stranici, bez odlaska u poslovnicu, ugovoriti auto osiguranje, a cijeli proces traje manje od minute.
Na mobilnim uređajima s Androidom i iOS-om dostupna je i aplikacija LAQO, u kojoj korisnici imaju pregled svih dokumenata. Pomoću aplikacije LAQO moguće je i prijaviti štetu, a ukoliko je sve u redu, ponuda stiže već u roku od 24 sata.
Iz Croatia osiguranja ističu da LAQO nudi i povoljne cijene uz jasan i transparentan proces ugovaranja.
'Posebna korist je maksimalnih 50 posto bonusa za sve klijente, a uz policu auto osiguranja moguće je uzeti i šest dodatnih opcija (Vuča i asistencija, Vozač i putnici, Zaštita bonusa, Tuča, Sudar sa životinjom i Kasko basic). LAQO donosi još jednu inovaciju na domaće tržište, a to je poseban popust onim korisnicima koji voze manje, po principu 'manje voziš, manje plaćaš'', navode iz Croatia osiguranja.