kristjan staničić

Direktor HTZ-a komentirao uspješnu turističku sezonu, osvrnuo se i na kadrove Norveške u promotivnom spotu Hrvatske

06.10.2022 u 20:55

Bionic
Reading

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, u Dnevniku N1 televizije govorio je o uspješnim brojkama ove turističke sezone, no dotaknuo se i promotivnog videa zbog kojeg se na društvenim mrežama povela rasprava

'Ove godine svi možemo biti itekako zadovoljni turističkom sezonom, približili smo se po noćenjima 2019., a prihodi će i nadmašiti tu godinu jer je ova godina rekordna', rekao je za N1. Navodi kako je problem radne snage globalni problem, a onda se u pitanje dovodi i sama budućnost sezone i održivosti.

'No, dobrom sinergijom i suradnjom te komunikacijom vjerujem da ćemo dobru sezonu pripremiti i za 2023. godinu', rekao je te dodao: 'Danas smo svjedočili novoj razvojnoj strategiji koja počiva na održivosti. Radimo na dugoročno održivom turizmu, a želimo uključiti i domaće stanovništvo u samu sezonu'.

Staničić navodi kako je perspektiva strategije pred nama, a održivost je već veliki globalni trend. 'Ovaj je trenutak prekretnica budućnosti održivosti hrvatskog turizma; državna vlast s jedne strane i privatni sektor s druge strane koji moraju dobro surađivati', rekao je za N1

Direktor HTZ-a vjeruje da su to ključne odrednice nove strategije koja naglasak stavlja na regionalnu i ravnomjerniju raspodjelu turizma tijekom cijele godine. Navodi i kako je suradnja turističkog sektora s drugim sektorima jako dobra. 'Mi imamo redovitu komunikaciju, sastanke i aktivnosti koje provodimo zajedno, a inozemni stručnjaci ističu hrvatski turizam kao pozitivan primjer toga', kaže.

Staničić je komentirao i promotivni turistički video koji je pokrenuo lavinu komentara na društvenim mrežama. Naime, pratitelji tvrde da su videu umjesto prirodnih ljepota Hrvatske korišteni prizori iz Norveške.

'Vidio sam informacije na portalu, dao sam nalog i zadatak svojim suradnicima da ispitaju o čemu se radi jer smo svi trenutno okupirani Danima hrvatskog turizma, a kad dobijemo odgovor od strane agencije koja je radila promotivne spotove za Hrvatsku turističku zajednicu, objavit ćemo ga. No, mislim da ne treba raditi buku ako se potkrala pogreška, najvažnije su uspješne brojke ove turističke sezone', zaključio je Staničić.