Amazon je u petak izvijestio da je treće tromjesečje zaključio s prihodima većm gotovo za četvrtinu dok mu je dobit zabilježila isti postotni pad zbog naglog povećanja troškova isporuka
U tromjesečnom razdoblju zaključno s rujnom dobit američkog diva u segmentu internetske trgovine potonula je oko 25 posto, na 2,1 milijardu dolara, pokazuje poslovno izvješće, objavljeno u četvrtak.
Prihodi su pak poskočili 24 posto, na 70 milijardi dolara.
Troškovi prijevoza porasli su u promatranom razdoblju 46 posto, nadomak 10 milijardi dolara.
Taj je skok, dijelom, rezultat ponude klijentima u klubu Prime usluge isporuke u roku od 24 sata, ističe šef Amazona Jeff Bezos, dodajući da će im se taj poslovni potez s vremenom isplatiti.
Narudžbe tih klijenata osjetno su porasle paralelno uvođenju usluge, tvrde poslovni čelnici Amazona.
"Posrijedi je veliko ulaganje i prava dugoročna odluka za klijente", tvrdi Bezos.
Ulagače je razočarala procjena kompanije o prodaji u tri posljednja ovogodišnja mjeseca.
U Amazonu očekuju da će prodaja u razdoblju od listopada do prosinca, kada padaju ključni blagdani, porasti između 11 i 20 posto. Očekivano usporavanje rasta pripisuju nedavno podignutoj stopi PDV-a u Japanu.