POSLOVNI UZLET

Dođite u Rijeku i naučite o digitalnom marketingu!

13.10.2015 u 12:24

Bionic
Reading

Kao što i sami stručnjaci kažu, internet je tu i sada i treba iskoristiti sve što nam pruža. Stoga je digitalni marketing i oglašavanje putem društvenih mreža idealan način približavanja sadašnjim i budućim klijentima

Sve o digitalnom marketingu i oglašavanju putem Googlea i Facebooka možete saznati na besplatnoj edukaciji koju će održati Hrvoje Šarić i Željka Tihomorović iz tvrtke Ohoho. Besplatna edukacija održat će se u sklopu Poslovnog uzleta grada Rijeke, 16. listopada 2015. u Hrvatskom kulturnom domu. Program ostalih edukacija možete pogledati ovdje, a svoje sudjelovanje prijavite na linku.

Šarić i Tihomirović ističu kako je većina ljudi danas online, a među njima su sadašnji i budući kupci nekog proizvoda i oni o tom proizvodu raspravljaju, hvale ga ili kude neovisno o našoj sklonosti digitalnom marketingu. Digitalni marketing daje nam mogućnost da uđemo u tu komunikaciju na razinu na kojoj se odvija i dvosmjerno komuniciramo s primateljem naše poruke, čujemo njegovo mišljenje i reagiramo ovisno o tom mišljenju. Omogućava nam da stvari okrenemo u svoju korist i da uvijek znamo kako kotiramo u svijesti korisnika.

Bez obzira na to kakav stav imali o internetu, digitalnim kanalima ili društvenim mrežama, ne možemo ignorirati njihovo postojanje i utjecaj, ističu predavači.

'Imate proizvod? Zašto ne biste o tome obavijestili upravo one kojima je proizvod namijenjen, i to baš tamo gdje oni o njemu i žele saznati? Alati i kanali kroz koje se može doprijeti do ciljane skupine toliko su detaljni i usavršeni tako da se svaka kuna uložena u digitalni marketing može isplatiti. Već je i s vrlo malim financijskim sredstvima moguće u ovom obliku oglašavanja ostvariti konkretne rezultate što je kod ulaganja u marketing ponekad odlučujući faktor', ističu Šarić i Tihomirović.

Njihov savjet svim poduzetnicima jest taj da ulažu u digitalni marketing jer se isplati, no prije odluke o ulaganju u ovaj oblik marketinga, potrebna je kvalitetna strategija te konzultiranje i savjetovanje s profesionalcima. 'Kao što se ne biste sami uhvatili snimanja i produkcije promotivnog videospota (osim ako niste marketinška agencija ili produkcijska kuća), tako se i oko digitalnog marketinga barem posavjetujte s profesionalcima jer inače vaša digitalna strategija neće ostvariti poslovne ciljeve', zaključuju Šarić i Tihomirović.

Poslovni uzlet grada Rijeke organizira Poslovni dnevnik u suradnji s Primorsko-goranskom županijom i gradom Rijekom, 16. listopada 2015. u Hrvatskom kulturnom domu u Rijeci. Program ostalih edukacija možete pogledati ovdje, a svoje sudjelovanje prijavite na linku.