REBRANDING OPTIMA TELEKOMA

Domajnović: Iz mjeseca u mjesec raste nam broj korisnika

06.10.2015 u 09:36

Bionic
Reading

Optima Telekom nedavno je pokrenuo veliku akciju privlačenja novih korisnika, a u tijeku je i rebranding. 'Naš je cilj daljnje jačanje tržišne pozicije te rast reputacije i ukupne prepoznatljivosti brenda Optima Telekoma', naglašava članica Uprave Irena Domjanović u intervjuu Poslovnom dnevniku

Pad prihoda od govornih usluga Optima Telekom planira nadoknaditi u drugim segmentima. 'Ako pogledate naše rezultate, stabilno rastemo u prihodima od interneta, kao i u veleprodajnom segmentu. Polugodišnji rezultati pokazuju i rast EBITDA prije jednokratnih stavki te pad ukupnih poslovnih rashoda', ističe Domjanović.

U prodaji su novi paketi Optima Telekoma usklađeni s potrebama tržišta i ponudom konkurenata, a unaprijeđena je i usluga IPTV-a. 'Sve navedene aktivnosti dovele su do rasta interesa za Optiminim uslugama, pa iz mjeseca u mjesec bilježimo sve veći priljev korisnika', poručuje Domjanović.

Cijeli intervju pročitajte ovdje.