jubilarno deseto izdanje

Dominacija NEM Dubrovnika 2023: Rekordan broj tvrtki koje kreiraju TV industriju

13.04.2023 u 16:19

Bionic
Reading

NEM Dubrovnik 2023 jedini je TV market u CEE regiji koji iz godine u godinu posjećuju svi vodeći operateri, a u industriji je poznat i kao mjesto okupljanja pravih kupaca TV sadržaja, među kojima su ključni donositelji odluka iz tvrtki A1 Group, All3Media International, Beta Film, CME, Deutsche Telekom, Fremantle, SkyShowtime, Sony Pictures Television, Telekom Srbija, The Walt Disney Company, TV2 Media Group, TVP, United Group, Viaplay Group, Warner Bros. Discovery i mnogih drugih

Drastičan rast u broju posjetitelja i potvrđenih tvrtki bilježi ključni regionalni TV market NEM Dubrovnik 2023 za svoje jubilarno deseto izdanje. Ekspanzija omiljenog TV marketa CEE regije jasno je vidljiva iz zavidnog popisa kupaca TV sadržaja, operatera, izlagača i ostalih vodećih svjetskih i europskih tvrtki koje se na NEM Dubrovnik vraćaju iz godine u godinu, ali i novih tvrtki koje će prvi put doživjeti TV market s pogledom. U Dubrovniku će se od 5. do 8. lipnja 2023. okupiti tržišno dominantni predstavnici FTA i pay TV kanala, tehnološke kompanije, davatelji usluga streaminga i telekomunikacijskih usluga te drugi operateri koji omogućuju gledanje televizijskih programa. Među njima su i utjecajni kupci TV sadržaja poput: A+E Networks UK, Blitz Film & Video Distribution, BTV Media Group, RTL Hungary, Czech Television, FTV Prima, HBO Europe, Hrvatska radiotelevizija (HRT), Kanal D, Markiza, TV NOVA (Czech Republic), Nova TV, ODMedia, Pickbox, Planet TV, Pop TV, Prva TV i B92, Radio and Television of Slovakia, RTL Hrvatska, TV2 Media Group, TV JOJ, TVP, ZDF, ZDF Studios i mnogi drugi.

Neki od najvećih sponzora i izlagača su A1 Group, ACT, Atresmedia TV, ATV, Beta Film, BBC Studios, Broadpeak, Czech Television, Comcast Technology Solutions, Deutsche Telekom, Duck TV, Eutelsat, G-Core, Green Streams, Lionsgate, Love Nature, Mediterraneo, Neurodub, NFI World Sales, Paramount, Prva TV i B92, Redge Media Technologies, Radio and Television Slovakia, Sandbox Group, Sony Pictures Television, SES, SIC International Distribution, SkyShowtime, SPI, Telekom Srbija, Tet Media Services, Thema TV, The Walt Disney Company, tmc Content Group, TVP, TVP World i Warner Bros. International Television Production, a ostale tvrtke koje će se okupiti u Hotelu Dubrovnik Palace su Ampere Analysis, DCD Rights, European Audiovisual Observatory, European Broadcasting Union, Global Agency, ITV Studios, Mediatranslations, Movistar+, Media Press TV, National Film Institute Hungary, NBCUniversal, Nielsen, Omdia, United Media, Viasat World...

NEM Dubrovnik oduvijek je bio nezaobilazan TV market za vodeće europske operatere, a svoj povratak potvrdili su A1 Bulgaria, A1 Group, A1 Hrvatska, A1 Slovenia, Cosmote TV, Montenegro Telekom, Deutsche Telekom, Hrvatski Telekom, M7 Group, Hungarian Telekom, Macedonian Telekom, Magenta, O2 Czech Republic, Slovak Telekom, Swisscom, T-2, Telekom Slovenia, Telekom Srbija, Telemach Hrvatska, Telemach Slovenia, T-Mobile CZ, T-Mobile Polska, Vivacom, United Group i Yettel.

Rekordan broj keynote govornika potvrdilo je dolazak na NEM Dubrovnik. Voditeljsku palicu programa imat će legendarna prezenterica Kasia Madera, BBC News. Dubrovnik će tako u lipnju ponovno postati europsko središte za najkvalitetniji networking, ugovaranje poslova i razmjenu znanja u TV industriji. Više informacija o događanju saznajte na službenoj stranici NEM Dubrovnik 2023.