Dubravko Folnović novi je direktor Adria Snack Companyja, tvrtke koja proizvodi i distribuira grickalice
Nakon što je diplomirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu karijeru je započeo u nabavi Gastro grupe, u kojoj je, nakon samo godinu dana, preuzeo poziciju izvršnog direktora nabave i prodaje. Krajem 2008. prešao je u Dukat, u kojem je dug niz godina, do prelaska u Adria Snack Company, radio na rukovodećim pozicijama za područje Hrvatske i regije. Svoje znanje usavršio je na specijalističkom studiju prodajnog menadžmenta.
'Adria Snack Company usmjeren je na razvoj i jačanje konkurentnosti snack brendova, daljnji rast poslovanja u snack kategoriji, proizvodne i tehnološke inovacije u skladu s globalnim trendovima te jačanje liderske pozicije na tržištu regije Adria, a time i jačanje pozicije Franck grupe. Uvjereni smo da će Folnović svojim iskustvom i stručnošću uspješno upravljati realizacijom ovih ambicioznih planova', rekao je Ivan Artuković, član Uprave Francka.
Adria Snack Company, kao joint venture partnerstvo između Francka i Intersnacka, službeno je krenuo s radom 1. listopada 2015. sa sjedištem u Zagrebu. Cilj partnerstva je realizacija dugoročne zajedničke strategije snažnog fokusa na razvoj poslovanja u segmentu slanog snacka. Adria Snack Company upravlja tržišnim i prodajnim nastupom odnosno cjelokupnim poslovanjem oba partnera na tržištima u regiji Adria.
U sklopu ovoga partnerstva Franck je 1. siječnja 2016. preuzeo distribuciju Intersnackovih brendova, što znači da je odgovoran za distribuciju cjelokupnog portfelja Adria Snack Companyja za hrvatsko tržište.