Danski proizvođač igračaka Lego ponovo je u 2020. godini zabilježio dvoznamenkasti rast prihoda budući da su obitelji zatvorene zbog pandemije koronavirusa provodile više vremena slažući kockice, objavio je izvršni direktor
Prihodi Lega porasli su u 2020. godini 13 posto, na 43,7 milijardi danskih kruna (6,98 milijardi dolara). U godini ranije uvećani su šest posto.
Operativna dobit poskočila je 19 posto, na 12,9 milijardi kruna.
“COVID je ubrzao trendove koji su već krenuli. Više se kupovalo putem interneta. I obitelji više zajednički grade kod kuće", rekao je iizvršni direktor Niels B. Christiansen.
Lego godinama traži formulu za ponavljanje dvoznamenkastog rasta koji je trajao čitavo desetljeće i završio u 2017. Te je godine obiteljska tvrtka pritisnula dugme za resetiranje, dovevši Christiansena na mjesto izvršnog direktora.
"U posljednje dvije godine puno smo uložili u inicijative osmišljene za potporu dugoročnom rastu", rekao je Christiansen. "U 2020. godini počeli smo primjećivati prednosti ulaganja, posebno u elektronsku trgovinu i inovacije proizvoda", dodao je.
Godine ulaganja isplatile su se upravo u vrijeme pandemije, poboljšane sustavom internetske prodaje i novim setovima, poput robota koji se mogu programirati putem pametnog telefona, objasnio je izvršni direktor.
Lego će zaposliti "nekoliko stotina" zaposlenika kako bi ubrzao digitalizaciju u ovoj godini, izjavio je Christiansen za Reuters.
Nije želio reći koliko im je lani porasla internetska prodaja, ali navodi da se broj posjetitelja na njihovoj internetskoj stranici Lego.com udvostručio, premašivši 250 milijuna.
Lego je povećao tržišni udio za jedan postotni bod, zabilježivši rast na većini tržišta.
Tvrtka je otvorila i 134 nove fizičke trgovine, uključujući 91 novo prodajno mjesto u Kini, najvećem rastućem tržištu. Očekuju da će ih ove godine otvoriti 120 trgovina, od toga 80 u Kini.