novi vizualni identitet

Fenomen hrvatskog poduzetništva Aestus proslavio 10 godina

01.10.2024 u 12:19

  • +11

Aestus

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Bionic
Reading

Predstavljen novi vizualni identitet

Jedan od fenomena hrvatskog poduzetništva - riječki Aestus predstavljanjem novog vizualnog identiteta u Zagrebu obilježio je deset godina rada i najavio nastavak razvoja i daljnje širenje poslovanja. Aestus posluje s hrvatskim poduzetnicima pružajući im rješenja u računovodstvu, investicijama, EU fondovima, pokretanju poslovanja i vođenju projekata. Zanimljivo je da najveći rast po broju klijenata i zaposlenika bilježe kao predvodnici hrvatske industrije računovodstva. Njihovu inovativnu uslugu i aplikaciju Parra danas koristi više od 540 mikro i malih poduzetnika u cijeloj Hrvatskoj.

'Krenuli smo iz Rijeke, ali usluge pružamo diljem Hrvatske. Zato je stiglo vrijeme da i u Zagrebu budemo domaćini, a ne samo gosti. Proslavili smo što smatramo uspjehom te pokazali kakva nas je to energija vodila kroz ovih 10 godina. Puno se toga promijenilo - broj ljudi, klijenata, veličina ureda, vizualni identitet, količina znanja koju pružamo, ali principi po kojima radimo i živimo ostaju isti. Te principe i taj uspjeh danas slavimo!' – izjavio je predsjednik uprave Aestusa Ivan Roje.

Od 2019. godine narasli su čak 10 puta po broju zaposlenika, a ponosni su na činjenicu da žene čine čak 70% tima. Svoj uspjeh mjere kroz rast i napredak klijenata, a prepoznati su i na najpoznatijoj IT konferenciji Shift na kojoj su 2023. ponijeli perspektivnu titulu „Best to invest“.

'Novim vizualnim identitetom objedinjujemo rješenja koja pružamo kao Aestus. Pristupačno, moderno, efikasno i šareno - upravo te osobine nosi i novi vizualni identitet, a slogan 'Uspjeh uračunat' sažima svrhu svih usluga koje pružamo, a to je stvaranje dodane vrijednosti!' – zaključio je Roje.

Uz vođenje investicijskih projekata kao što su – Porto Baroš u Rijeci i novi stadion na Kantridi, te brojne inovativne projekte koje vode za klijente, Aestus već na proljeće predstavlja novu platformu koja će itekako ovu brzo rastuću firmu dodatno pozicionirati u sam vrh hrvatskih gospodarskih subjekata na koje ćemo računati u budućnosti.