Organizacijski odbor IdejeX predstavio je lokaciju održavanja festivala IdejaX, koji će se 11. i 12. svibnja održati u Casinu Solei u Umagu. Svoj dolazak na festival do sada je potvrdilo više od 40 čelnih ljudi marketinga vodećih hrvatskih kompanija. Prijave za sudionike su otvorene do 10. svibnja po last minute cijeni od 1.999 kuna
U cijenu kotizacije uključen je i vrijedan poklon svim sudionicima - besplatan primjerak ekskluzivnog istraživanja tvrtke Forrester Research, pod nazivom The Interactive Brand Ecosystem, čija je tržišna cijena 499 dolara.
Dodjela nagrada X i Mixx održat će se u subotu, 12. svibnja, kada će biti proglašeni i dobitnici prestižnih nagrada oglašivač godine i agencija godine temeljem zbroja bodova u ukupnoj konkurenciji pristiglih radova.
Uz vrhunska predavanja svjetskih stručnjaka kao što su Nate Elliott, Cindy Gallop, Simon Clift, John V. Willshire, Robbie Douek, Lazar Džamić, Dave Chaffey, Ana Anđelić i Dave Trott, na festivalu će predavanja održati regionalni stručnjaci Branimir Brkljač, Jugoslav Petković i Goran Vlašić, a sudionici nikako ne bi smjeli propustiti ni panel diskusiju o izazovima TV oglašavanja u digitalnom okruženju koju moderira prošlogodišnji pobjednik Davor Bruketa (agencija godine 2011).
Ured Vlade RH održat će i radionicu o izazovima političke online komunikacije, a svi sudionici moći će pogledati prijavljene radove za X i Mixx na izložbi u samom Casinu.