Podravka opet želi preuzeti važnu hrvatsku tvrtku i o tome se već vode preliminarni razgovori, tvrdi dobro upućen izvor blizak upravi prehrambene kompanije, piše lokalni portal Danica, koji redovito ima provjerene informacije o toj koprivničkoj kompaniji
Prema navodima izvora s Danice.hr, Podravka je bacila oko na Mlinar, koji su htjeli preuzeti još 2017. godine dok je tvrtku vodio Zvonimir Mršić.
No, od tog posla se nakon Mršićeve smjene odustalo. Kasnije je vlasnik Mlinara Mate Škojo tvrtku prodao britanskom investicijskom fondu Mid Europa, navodno za oko 100 milijuna eura.
Mlinar je Podravki iznimno važan zbog svojih 285 maloprodajnih prostora, od kojih je većina u Hrvatskoj, ali ima ih i u BiH, Mađarskoj, Švicarskoj, Slovačkoj i na Kosovu, svim tržištima na kojima je jaka i Podravka. '
To bi bio snažan suport slovenskom pekarskom divu Žitu koje je također u Podravkinu vlasništvu. A Žitu u posljednje vrijeme baš i ne ide dobro. Lani je poslovni program Žita i češkog Lagrisa pao za 3,2 posto i bio je jedini u sustavu Podravke koji je te godine ostvario manju prodaju, piše Danica.
Pekarstvo je u novoj strategiji Podravke jedan od triju stupova na kojima će se bazirati ubrzan rast i razvoj prehrambene divizije. Preostala dva su Vegeta i juhe.
“U dijelu koji se odnosi na akvizicije, Strategija definira kriterije za razmatranje i odabir predmeta akvizicije. Ključno je istaknuti kako je namjera Podravke da putem mogućih akvizicija u diviziji prehrane osnaži svoju prisutnost i tržišni položaj na tržištima i u kategorijama koji su u fokusu daljnjeg ubrzanog razvoja”, piše u Podravkinoj strategiji za razdoblje do 2025. godine.