Na zagrebačkom Tuškancu u sklopu događanja DK Home proglašeni su pobjednici natjecanja MIXX, koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, jedanaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja
Na dugo iščekivanom događanju DK Home na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobjednici nagrade MIXX, te su nagrađene najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija.
MIXX je natjecanje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Kriteriji ocjenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, izvedbu i korištenje medija te postignute rezultate, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri natjecanja titulom Best in Show nagradio projekt 100% COVID Free putovanje Gradske knjižnice Poreč i agencije Studio Sonda. Uz Best in Show, proglašeno je i 12 pobjednika kategorija natjecanja.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekt Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign.
Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation s projektom Novi standard Novog Zagreba.
Zagrebačka pivovara i Degordian pobjednici su kategorije Cross Media Integration Campaign s projektom Opjevani junaci.
HURA i Izone za projekt #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign.
Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekt Switchaj na najboljoj mreži.
Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Kako se jede u Hrvatskoj.
Podravka i Human interaction company s projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website.
Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekt LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje te agencije Shape 404.
Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy s projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Pobjednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona s projektom Search - ealati.hr.
Pedigree i MediaCom Zagreb pobjednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising.
Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native s projektom Razmisli.
Ambijent toplih zagrebačkih večeri i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata.
Sve informacije potražite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.