Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz (H&M) u petak je izvijestio o većim prihodima u prvom fiskalnom tromjesečju, uz osjetno bolje rezultate u zemljama poput Kine i Poljske koji su neutralizirali pad na važnom njemačkom tržištu
U razdoblju od prosinca do veljače kompanija je povećala prihode 10 posto, na 51 milijardu švedskih kruna (4,87 milijardi eura). Iskazani u lokalnim valutama, porasli su četiri posto.
Neto dobit smanjena je 41 posto, na 803 milijuna kruna, budući da je na prošlogodišnji rezultat pozitivno utjecala porezna reforma u SAD-u, iskazana u jednokratnom poreznom prihodu od 399 milijuna kruna.
Kompanija je u promatranom razdoblju povećala prodaju odjeće po punoj cijeni, nudeći manje popusta i povećavši tržišni udio, tumači izvršni direktor Karl-Johan Persson.
U matičnoj Švedskoj povećali su prihode 11 posto, u Poljskoj 15 posto a u Kini 16 posto iskazano lokalnim valutama, naglasio je Persson.
Na ključnom njemačkom tržištu prihodi su smanjeni sedam posto.
Prodaja putem Interneta zastupljena je na 47 tržišta a ove je godine H&M planira uvesti i u Meksiku i Egiptu. Najavljuju i pokretanje prodaje na indijskim platformama za prodaju putem Interneta Myntri i Jabongu.
Krajem veljače H&M je imao ukupno 4.958 trgovina diljem svijeta, uključujući i franšize, što je 215 više nego na kraju istog prošlogodišnjeg mjeseca.
Najavljuju da će u Europi do kraja financijske 2019. godine neto smanjiti broj trgovina za 50.