velika novost

H&M isprobava novi koncept trgovina s krojačicama, iznajmljivanjem odjeće i rabljenom robom

03.12.2021 u 09:18

Bionic
Reading

Švedski modni lanac H&M odabrao je Amsterdam u Nizozemskoj za eksperiment s novim uslugama u svojim trgovinama. Amsterdamska glavna H&M-ova trgovina u ulici Kalverstraat u sjevernom dijelu grada, postat će tako mjesto na kojem će se testirati usluge iznajmljivanja odjeće i ostalog asortimana, a osim toga jedan od odjela bit će i dio sa rabljenom odjećom.

No, to nije sve, u sklopu trgovine svoju "kockicu" imat će i dežurna krojačica koja će popravljati odjeću. Nova poslovna strategija trebala bi, nadaju se u H&M promijeniti iskustvo kupovine i dati njihovim prodajnim mjestima jednu sasvim novu ulogu u vrijeme sve raširenije i sve dostupnije online trgovine, piše Lider.

Prema H&M-u, predstavljena nova strategija za glavni (flagship) amsterdamski prodajni centar došla je nakon opsežnog istraživanja lokalnih potreba. Lanac otvara ovakvu "testnu" trgovinu u Amsterdam-Noordu, prometnoj četvrti u kojoj se nalaze brojni fakulteti i koja privlači jako puno studenata, mladih koji još možda i nemaju svoja stalna primanja. U lancu su stoga zaključili da je to mjesto idealno jer će kupci moći kupovati i prodavati rabljenu odjeću, popravljati svoje stare komade, ali i nove, a uz sve to, moći će i iznajmiti odjevne predmete za zabave ili predstojeće božićno i novogodišnje razdoblje, kao i odjevne i druge predmete iz sadašnjih i bivših kolekcija.

Innovation Circular Design Story
  • Innovation Circular Design Story
  • Innovation Circular Design Story
  • Innovation Circular Design Story
  • Innovation Circular Design Story
  • Innovation Circular Design Story
    +61
Party kolekcija H&M-a Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Kupci će i podrumu trgovine, smještene u monumentalnoj zgradi Bonneterie pronaći i ormariće za uslugu Budbee paketa, odnosno paketomate za preuzimanje ili vraćanje online narudžbi.

No, zasad je cijeli koncept tek test i veliko je pitanje, svjesni su i u H&M-u, hoće li takva strategija zaživjeti i u drugim gradovima Europe. Sve ovisi od lokalaca, a kako bi otkrili što kupci žele, trgovci će morati svako tržište posebno testirati i dobro analizirati.