Švedski modni lanac Hennes & Mauritz (H&M) ostvario je solidan rast dobiti u drugom tromjesečju, zahvaljujući nižim troškovima materijala i slabijem dolaru
Kompanija je danas objavila kako je u proteklom kvartalu zabilježila neto dobit od 5,2 milijardi švedskih kruna (670 milijuna dolara), što predstavlja rast od 25 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Prihodi od prodaje, bez poreza na dodanu vrijednost, porasli su oko 2 posto na 27 milijardi kruna, stoji u izvješću kompanije.
Tijekom druge polovice godine, H&M planira otvoriti 180 novih trgovina i zatvoriti njih 14. Većina novih trgovina planirana je za Njemačku, SAD, Veliku Britaniju, Francusku, Kinu i Italiju.
Između ostalog, kompanija je potpisala ugovor za prvu prodavaonicu u Turskoj. H&M također navodi da tijekom proljeća 2011. planira doći u Hrvatsku, gdje će otvoriti trgovinu u Zagrebu, piše Poslovni dnevnik.