Nakon što je inspekcija jučer zatvorila nekoliko resotrana koji su nudili drive-in uslugu, kazavši da nemaju zadovoljene minimalne uvjete, oglasila se i Hrvatska gospodarska komora
S obzirom na jučerašnje zatvaranje velikoga broja ugostiteljskih objekata, HGK je stupila u kontakt s većim brojem tvrtki članica na temu nejasnih uputa koje se odnose na ugostitelje i zatražila hitno očitovanje Nacionalnog stožera civilne zaštite kako bi se riješile nejasnoće i pronašao način kako očuvati poslovanje i radna mjesta ovakvih objekata, priopćili su iz udruženja.
'Ovo su neizvjesna vremena u kojima pokušavamo održati krhku ravnotežu između potrebe očuvanja gospodarske aktivnosti i poštivanja zdravstvenih mjera. No, i prije nego što smo se našli u ovako izazovnoj situaciji, naglašavali smo da se u ovakvim pitanjima pristup treba temeljiti na dodatnoj edukaciji i prevenciji te mogućnosti da gospodarstvenici isprave nenamjerne greške', rekao je predsjednik HGK Luka Burilović.
Burilović naglašava da za početak upute moraju biti jasne i nedvosmislene i jednake u primjeni kod svih službenih tijela te da u uvjetima u kojima se brojna pravila mijenjaju na dnevnoj bazi, a nema vremena za izdavanje tumačenja, kažnjavanje treba biti posljednja mjera kojoj ćemo pribjeći.
'Pronalazak rješenja ovih dana je tim važniji budući da polako krećemo prema popuštanju mjera. Trebamo sjesti i pronaći kompromis, kao što je to napravljeno i s tržnicama. Svakako, zatražili smo i sastanak s državnim inspektoratom kako bismo zajedno na konstruktivan način riješili nesporazume i pronašli zakonski održivo rješenje', rekao je Burilović.