Konzultantska kuća Horwath HTL i agencija Bruketa&Žinić&Grey izradili su brend strategiju Astane, glavnog grada Kazahstana. Predstavljaju ga kao 'Prijestolnicu globalnih nomada'
Kazahstan je bivša sovjetska republika koja zbog svojeg bogatstva u rudama i naftnim rezervama bilježi značajan gospodarski rast. Usred nepregledne euroazijske stepe, prije samo 20 godina, Kazahstan je osnovao svoj glavni grad Astanu čije ime doslovno znači “prijestolnica” u prijevodu s kazaškoga jezika.
'Kazahstan je za sljedećih nekoliko desetljeća postavio ambiciozne, strateške ciljeve za razvoj zemlje i Astane kao najmlađeg glavnoga grada na svijetu», kaže Siniša Topalović iz Horwath HTL-a čiji zagrebački ured već sedam godina radi na razvojnoj i turističkoj strategiji glavnog grada Kazahstana.
U suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey izradili su i brend strategiju Astane čiju srž čini poruka «Prijestolnica globalnih nomada» (The Capital of Global Nomads).
'Ova zemlja ima dugu tradiciju nomadskog života koji je obilježen velikim gostoprimstvom, slobodom i tolerancijom', ističe Topalović i dodaje 'S druge strane, nomadski način života koji je gotovo potpuno odbačen u srednjoj Aziji, postaje globalni trend u zapadnome svijetu.' Zato je, kažu, poruka Astane kao 'Prijestolnice globalnih nomada' smještena na granici između nomadske prošlosti i inovativne budućnosti Kazahstana.
'Astana je po mnogočemu grad budućnosti. Suvremena arhitektura i urbanizam, veliki prostorni i ljudski potencijal, čine ga privlačnim za ljude koji žele živjeti na atraktivnim lokacijama, neovisno o tome gdje se nalaze na Zemlji. Globalni nomadi, najaktivniji dio ljudske vrste, imat će Astanu na popisu poželjnih destinacija. Ulaganja u godinama koje slijede, povećat će atraktivnost Astane za taj dio populacije. Za svakog brend konzultanta, vrlo je uzbudljivo raditi na brend strategiji grada budućnosti. Naše dugogodišnje iskustvo rada u tome dijelu svijeta pomoglo nam je na ovom projektu', rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.