Hrvatska turistička ponuda konkurentna je i ima dobru poziciju na talijanskom tržištu, te se i ove godine s tog tržišta očekuju dobri poslovni rezultati, poručio je nakon turističkog sajma BIT u Milanu direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić
'Talijanski partneri u Milanu na sajmu BIT potvrdili su nam zanimanje i dobru poziciju Hrvatske na tom tržištu, kojeg karakterizira nešto kasniji buking zbog čega intenzivnija prodaja za Hrvatsku tek predstoji. U prilog nam ide ovogodišnji odličan raspored praznika u predsezoni tijekom kojih će se mnogi talijanski turisti odlučivati za kraća putovanja u inozemne, ali teritorijalno bliže destinacije", kaže Staničić, dodajući i da je siguran kako hrvatski turistički sektor prepoznaje prilike koje se nude na tržištu Italije.
Podsjetio je i da je iz Italije prošle godine u Hrvatsku došlo 1,2 milijuna turista, koji su ostvarili 5,3 milijuna noćenja, što je tri posto više nego u 2017. i čime su ti turisti na šestom mjestu top tržišta s kojih hrvatski turizam ostvaruje najveći turistički promet.
Na sajmu BIT, koji se održavao od 10. do 12. veljače u Milanu, Staničić se susreo i s predsjednicom talijanskog udruženja putničkih agencija FIAVET Ivanom Jelinić te regionalnim predsjednicima tog udruženja Sicilije, Veneta i Sardinije, kao i sa predstavnicima touroperatora, aviokompanija i brodara.
Pritom su iz brodarske tvrtke SNAV, koja već dugi niz godina povezuje dvije obale, naglasili da je Hrvatska za njih strateški partner i da vjeruju u odličnu ovogodišnju prodaju. Slično su poručili i iz aviokompanije Volotea, s kojom se razgovaralo o novim letovima i nastavku suradnje kroz strateške projekte i oglašavanje, a pozitivne trendove potvrdili si i predstavnici touroperatora Solo Croazia, koji već 20 godina dovodi talijanske goste u Hrvatsku te iz Gomo Viaggija, koji brzim brodovima prevozi goste iz Pesara i Cesenatica u Rovinj, Lošinj, Rab, Novalju i Zadar.
Direktorica predstavništva HTZ-a u Italiji Viviana Vukelić poručila je da je nastupom na sajmu BIT u Italiji zapravo počela intenzivna promocija Hrvatske na tom tržištu za ovu godinu.
"Tijekom sajma zabilježili smo veliko zanimanje publike za hrvatskim destinacijama, a sajam smo iskoristili i za vrlo važne sastanke i razgovore s predstavnicima ključnih partnera o suradnji i zajedničkim ciljevima za nastavak pozitivnih trendova s talijanskog tržišta. Kako bismo u tome uspjeli, predvidjeli smo i kvalitetne marketinške i PR aktivnosti, a u pripremi su i tematska studijska putovanja novinara i blogera te objave u talijanskim medijima", poručila je Vukelić, dodajući da će se posebno promovirati i letovi Croatia Airlinesa Zagreb-Milano.
Osim HTZ-a na sajmu BIT ove su godine ponudu destinacija predstavile i turističke zajednice grada Zagreba, Kvarnera i Splitsko-dalmatinske županije te Jadrolinija, Solo Croazia i Vir turizam.
Sajam BIT je među najvažnijim međunarodnim događajima za B2B i B2C segment u sjevernoj Italiji.