POSLOVANJE U KORONAKRIZI

IKEA gotovo udvostručila prodaju putem interneta; ipak manji prihodi u fiskalnoj godini

06.10.2020 u 19:50

Bionic
Reading

Prihodi švedskog lanca trgovina namještajem IKEA pali su u financijskoj godini 2019/2020. četiri posto, ali potražnja se brzo oporavila nakon pada koji je izazvao Covid 19, objavio je u utorak vlasnik brenda i franšize Inter IKEA.

Prihodi od prodaje proizvoda i usluga u svih 445 trgovina IKEA-e i na internetu iznosili su 39,6 milijardi eura.

Prodaja putem interneta skočila je 45 posto, s udjelom u ukupnom prometu od 21 posto, i zadržala se na visokoj razini čak i nakon što su ponovo otvorile fizičke trgovine, većina kojih je u početnim etapama pandemije u prosjeku prosjeku bila zatvorena četiri tjedna, navode u Inter IKEA-i.

Kada se isključe trgovine otvorene unatrag godinu dana, prihodi su pali oko 10 posto, naveo je izvršni direkor grupe Inter IKEA-e Jon Abrahamsson Ring. U prošloj fiskalnoj godini porasli su jedan posto.

Prilagođeni za utjecaj privremenog zatvaranja zbog pandemije koronavirusa, prihodi su bili gotovo na razini prethodne fiskalne godine jer je kriza zbog koronavirusa potaknula kupce da uređuju svoje domove, rekao je Abrahamsson.

U ovoj poslovnoj godini trebali bi ponovo porasti, kazao je.

IKEA napušta model velikih prodavaonica izvan grada i okreće se internetskoj prodaji i manjim trgovinama u središtu grada, prilagođavajući se digitalizaciji i novim navikama kupaca.

Grupa Ingka, najveći korisnik IKEA-ine franšize, odvojeno je izvijestila da je promet u njezinih 378 trgovina u fiskalnoj godini 2019/2020. pao četiri posto, na 35,2 milijarde eura. Internetska prodaja poskočila je 60 posto i sada čini 18 posto ukupnog prometa.