HUOJ-eva KOMferencija, središnje i najvažnije domaće događanje koje okuplja stručnjake iz odnosa s javnošću, korporativnih komunikacija, marketinga, novinarstva i ostalih srodnih znanosti ove godine stiže u Split, najavili su organizatori
Program su predstavili Mario Aunedi Medek, predsjednik HUOJ-a, Jerko Trogrlić, predsjednik Organizacijskog odbora KOMferencije i Andrea Čović Vidović, programska direktorica KOMferencije u splitskom Hotelu Ambasador. Kako ističu, tom prigodom u Splitu će se prvi puta u povijesti uživo održati i dodjela međunarodnih nagrada „the! award“ za najuspješnije komunikacijske projekte iz zemalja regije, a u konkurenciji su ukupno 22 projekta iz Hrvatske, BiH, Srbije i Slovenije.
Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), već punih 27 godina povezuje poslovnu i akademsku zajednicu s ciljem razvoja struke kroz razmjenu znanja i iskustva.
Centralnu ulogu u ostvarivanju navedenih ciljeva ima upravo KOMferencija, koja iz godine u godinu kroz dvodnevni program povezuje preko 500 stručnjaka u odnosima s javnošću i komunikacijama te pruža odgovore na najaktualnija društvena pitanja. Kako su najavili organizatori, 22. izdanje KOMferencije ove će se godine ponovno održati u Splitu – i to prvi puta od 2002. godine, uz krovnu temu istine u odnosima s javnošću i uloge odnosa s javnošću u društveno poželjnim promjenama
Među brojnim stručnjacima koji će sudjelovati na KOMferenciji ističu se međunarodno etablirana imena poput Dejana Verčiča, voditelja Centra za marketing i odnose s javnošću na Sveučilištu u Ljubljani, Ranka Rajovića, specijalista interne medicine, autora NTC sustava učenja koji se primjenjuje u više od 20 europskih država i autora više od 20 knjiga, Matta Cartera, osnivača komunikacijsko-istraživačke tvrtke Message House sa sjedištem u Londonu i drugih.
Poseban naglasak na ovogodišnjoj KOMferenciji HUOJ stavlja upravo na mlađe naraštaje, a uz revitaliziranu studentsku sekciju to potvrđuje i najveći broj ikad prijavljenih studenata za nagradu 'Mlada nada'.