Goran Ivanišević, za razliku od nekih naših drugih zvijezda, nije toliko marketinški izraubano lice. Svoj vrhunac imao je nakon osvajanja Wimbledona 2001. godine, kada je sudjelovao u nekoliko reklamnih kampanja, a honorari su mu tada navodno dosezali i 70.000 eura. Ali to su davno prošli dani
Njegov aktualni angažman u Konzumovoj kampanji 'Svježe iz mreže', kojom trgovački lanac Ivice Todorića reklamira svoje ribarnice, prema nekim neslužbenim izvorima daleko je od tih iznosa.
Maksimalno je, kaže nam dobar poznavatelj tržišta, mogao dobiti između 50.000 i 100.000 kuna.
Inače, kad marketingaše upitate koliko košta angažman neke zvijezde, teško ćete dobiti konkretan odgovor. Ističu kako je sve stvar dogovora te da se raspon kreće od 10.000 do 300.000 kuna.
'Ivanišević sigurno više ne spada u top celebrityje poput Severine. Ali s druge strane je relativno svježe lice. Na angažman poznate ličnosti prije svega gledamo kao na alat koji koristimo za promoviranje brenda. Ako se njezino angažiranje pokaže opravdanim, tada nije puno ni milijun kuna', kaže Maro Pitarević iz Real grupe.
Nakon osvajanja Wimbledona Ivanišević je nosio reklamnu kampanju Plavog mirovinskog fonda. Za sudjelovanje u toj reklami dobio je oko 60.000 eura, a poklonio ih je za izgradnju splitske bolnice.
Oglašavao je i pivo Pan, čiji je slogan bio 'manje gorčine, više vedrine', a honorar mu je navodno iznosio oko 75.000 eura.
Zajedno s kolegama iz Davis cup reprezentacije Ivanišević je sudjelovao u reklamnoj kampanji za Varteksovu liniju muških odijela DiCaprio. Za nju nije dobio honorar jer je bila dio sponzorskog ugovora između Hrvatskog teniskog saveza i Varteksa
Osim u komercijalnim kampanjama, sudjelovao je Ivanišević u izbornim reklamnim spotovima HDZ-a i Ive Sanadera 2007. Njegova poruka tada je bila: 'Vjerujem Sanaderu i njegovim asovima.' Zadnjih godina bivši tenisač nije se često pojavljivao u reklamama.
Konzumova kampanja 'Svježe iz mreže', koju je osmislila agencija Imago, traje do Uskrsa. Na angažman Ivaniševića, u koncernu Agrokor odlučili su se, objašnjavaju, jer se radi o vrhunskom sportašu te jednostavnoj i neposrednoj osobi koja je povezana s morem.
Damir Ciglar, vlasnik Imaga i predsjednik Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA), ističe kako je prilikom odabira slavne osobe za reklamnu kampanju najvažnija njezina kompatibilnost s brendom.
'Ivanišević je s područja koje prirodno zna što je dobra riba, a i karakterno odgovara imidžu koji Konzum ima i stvara među svojim potrošačima - neposrednost, svakodnevnost i nepretencioznost. Osim toga, treba uzeti u obzir moguće rizike vezane uz poznatu osobu. Ukoliko je očekivani rizik mali, a vjerujem da je on u slučaju Ivaniševića vrlo mali, onda su koristi od takve suradnje i više nego dovoljno velike', istaknuo je Ciglar.