Nešto je manje od mjesec dana do prve ovogodišnje B2B RUN utrke koja će se održati u Splitu, 19. svibnja. Nakon Splita, utrka se seli u Rijeku gdje će se trčati 2. lipnja, zatim se 30. lipnja trči u Osijeku, a posljednja utrka održat će se 15. rujna u Zagrebu. O samoj ideji, svjetskim trendovima koji spajaju trčanje i poslovnu zajednicu, razgovarali smo s inicijatoricom B2B RUN-a, prve poslovne utrke u Hrvatskoj, Dijanom Vetturelli
1. Zašto ste odlučili povezati upravo trčanje i poslovnu zajednicu? Što vas je inspiriralo?
Ideja se zapravo dogodila slučajno, a često su upravo takve stvari i najbolje. Naime, prošle smo godine slavili 10. godišnjicu postojanja kompanije i dugo smo razmišljali na koji ćemo ju način obilježiti. Kako VETTURELLI posluje i aktivan je upravo u B2B sektoru odlučili smo poslovnoj zajednici ponuditi jedan drugačiji, ali poticajan, alat za druženja kolega izvan radnog mjesta te za povećavanje kvalitete međusobne komunikacije i osjećaja zajedništva, a sve kroz aktivnu notu koju trčanje pruža. Svi znamo koliki je značaj svakodnevnog kretanja, pogotovo kod ljudi koji se bave uredskim poslom. Tako se rodila ideja o aktivnom druženju u vidu B2B RUN-a.
2. Utrka je prošle godine premašila sva očekivanja te naišla na vrlo dobar odaziv kompanija. Kakva su očekivanja ove godine?
Tako je. Rezultati prve utrke su nas ostavili bez teksta. Naime, kada smo prošle godine sjeli s ekipom iz RunTreka (tehnički organizator utrke) ni u najluđim snovima nismo pomišljali da će se prijave zatvoriti i prije roka. Tako je prošle godine sudjelovalo čak 1.040 sudionika iz 80 kompanija, a neopisiva pozitivna atmosfera koja je prošle godine vladala u Maksimiru na prvoj B2B RUN utrci potaknula nas je da cijeloj priči damo novu dimenziju i proširimo se na četiri grada. S obzirom na najave i trenutni tijek prijava, uvjereni smo da će ove godine trčati nekoliko tisuća ljudi iz poslovnog svijeta.
3. Osim same utrke, što još natjecatelji mogu očekivati na jednom ovakvom druženju?
Utrka je posebna po mnogočemu – to je prva poslovna utrka u Hrvatskoj, održava se četvrtkom, trči se poslije radnog vremena u 18 sati po najljepšim lokacijama u četiri grada – Split, Rijeka, Osijek i Zagreb, a ono što ovu utrku čini još posebnijom je networking na otvorenom uz sjajan roštilj. Zaista je lijepo vidjeti kolege u neformalnom okruženju kako se odlično zabavljaju i druže nakon što su učinili nešto za sebe – otrčali 5 km. Atmosfera je zarazna i pozivam sve da se prijave – još imaju vremena!
4. Kakav je svjetski trend po pitanju trčanja u kompanijama?
Koliko mi je poznato poslovne su utrke u svijetu uobičajena praksa već nekoliko desetljeća. Primjera radi, JPMorgan Chase organizira takve utrke diljem svijeta skoro četiri desetljeća, a broj sudionika im i dalje raste. Na utrku u Frankfurtu se odazove čak više od 70.000 poslovnjaka. Poznate su nam i brojne druge inicijative, koje iz godinu u godinu rastu. Nije li to dovoljno jak poziv da se i mi priključimo svjetskim trendovima?
5. Prva utrka je u Splitu 19. svibnja, a prijave su još u tijeku. Tko se sve može prijaviti i što je sve potrebno za sudjelovanje?
Sudjelovati mogu sve tvrtke bilo iz privatnog ili javnog sektora, koje imaju najmanje tri zaposlene osobe te su prijavljene u RH. Zahvaljujući partneru utrke – Hrvatskom telekomu, ove godine trčimo u čak četiri grada – Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem www.b2brun.hr stranice, uz malu napomenu – prijave za Split su otvorene do 29. travnja, stoga požurite!